ThomasFB Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Grattis Norrmän!Ta det försiktigt, behåll brallorna på.images.jpg[/attachment:2m49czcg] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rg372 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Takk takk!, brallorna sitter vel bara løst på skærtorsdag i Strømstad hoppas jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
awikst Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Takk takk!, brallorna sitter vel bara løst på skærtorsdag i Strømstad hoppas jag SARPSBORG! Vad hette nu det dansstället som låg på 2a våningen...Hade naturligtvis byxorna på..undertiden jag spelade..Sen skulle man ju gå och lägga sig.. OSLO: Banken, El Sombrero, Rosenkällaren, Ekeberg? Något ställe i Nesbru..Norge är ett vackert land!!! //Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rg372 Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Kan det ha vært "Forum"? Slike steder kommer jo og går i takt med flyttfåglarna..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosewallius Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 Grattis till alla Norrmän från en Svensk som gifte sig idag 5/17 med en Finskaför 36 år sedan. Mer Nordiskt kan det knappast bli.Mvh Bosse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 takker for den - bra når fruen maser på og ta god bilen i stedet for bruks bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anders302 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 I år var første 17mai i utlandet for min del. Stockholm hadde solen, fullt av 4gen Fbody, 4gen Caprice och 2005Mustang i trafikken. Slikt ser man inte i norge. Fikk også kjøpt meg nye hjul til mustangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts