Lars Oscarsson cmc383 May 17, 2010 Report May 17, 2010 PCM AT KJULA Race Way, nya försök till att göra något annatmed det s.k. PCM Pony Car Meet .Vänligen kolla noga på hemsidan om detta evenemang,CMC Mälardalen, det är för mycket att skriva här .En kul grej vore om ni som tänkt er att åka, skriver ett litet hallå här .Kan meddela att det lönar sig med lite extra putts påMusse då det blir 3 priser i varje årsklass att slåss om,dessutom några priser till att vara sugen på. Citera
mogge May 18, 2010 Report May 18, 2010 Kjula e kanon Självklart ska jag köra . Hoppas bara att vädret vill sig ,Har hört att man måste för anmälla sig? Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 18, 2010 Author Report May 18, 2010 Hej Mooge.Hoppas det blir fler än du och jag som skall dela påalla priserna . Citera
bjope45 May 19, 2010 Report May 19, 2010 Hej Lasse,Jag tänkte nog åka med och kolla in PCM (för första gången). Har ju lyckats få förhinder de tre senaste. /Björn Citera
Daniel Linde May 19, 2010 Report May 19, 2010 Detta kanske skulle va något!Kika på brum brum på dagen o sen på kvällningen besöka Sandviken för cruising Det kan aldrig blir för mye Citera
Martti cmc539 May 19, 2010 Report May 19, 2010 Hej allihopa.Har tänkt att åka till Kjula.cmc539 Martti Citera
Daniel Linde May 26, 2010 Report May 26, 2010 Sandviken Crusing är nice. MVH Lasse. Det äre Tyvärr hoppas jag över PCM. Ska jobba extra på fredagskvällen så kommer inte orka med en hel dag på lördagen.Får nöja sig med sandviken. Citera
Hjalmar42 May 26, 2010 Report May 26, 2010 Var på Kjula härom veckan och såg svenska eliten i TD mm testa inför europatävlingarna. Blev sugen på att köra själv på PCM även om det ju blir lite andra tider för egen del... Dock har jag ingen hjälm o är tveksam till att gå och köpa en för bara ett tillfälle.Någon som varit med förut och vet om man brukar kunna låna hjälm? Citera
Guest my little pony May 27, 2010 Report May 27, 2010 Usch....enligt aktuellts väderrapport nu på torsdag kvälls sändning så verkar det bli regn på lördag i detta område??? Det är ju tråkigt o åka dit om det ej blir nått bra åka av.....för alla dessa fina bilar.......o dessa riktiga tävlingsmaskiner..Jag bestämmer mig nog imorgon sent på kvällen om jag ska dit när man får en sen o bra väderrapport....Hopas på att det vänder till en positiv rapport av vädret till sena fredag kvällen...I annat fall så håller jag tummarna för Er som åker dit att ni får finväder....MVH "my little pony" Citera
MOS May 27, 2010 Report May 27, 2010 Har funderingar på Eskilstuna på lördag beroende på, ja just det - vädret.Några andra från Uppsala som tänkt åka?/MOS Citera
Chili May 28, 2010 Report May 28, 2010 Jag kommer att åka oavsett väder Jag kostade på mig ett plåttak när jag köpte min Mustang och den kanske tål lite mer än de med tygtak ..... Citera
uffeg May 28, 2010 Report May 28, 2010 Plus att vädret ser bättre ut nu... än om man kollade igår.... Citera
Guest my little pony May 28, 2010 Report May 28, 2010 Hej alla CMC som ska till KJULA.....jag var in på WWW.yr.no ....nu kl 23.08 fredag kväll....enligt väderprognos får ni bara 1.0mm regn mellan 06.00-12.00 på lördag och efter KL 12.00 sol...så jag tror ni får en toppen dag.....tyvärr så känner jag nu att jag inte orkar efter en arbetsam vecka att åka dit....Ni får lov att ha det så kul på hjul på Kjul(a)MVH "my little pony" Citera
Chili May 28, 2010 Report May 28, 2010 Har packat både täckjacka (limegrön givetvis) och shorts och goggles så jag är förberedd för alla väder Så vi ses i Kjula Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 30, 2010 Author Report May 30, 2010 En träff som blev lite B, dvs Blött, blåsigt, väder kallt varmt, gemensamtbara varm, tack till alla som kom . Även tack till alla som hjälpte till att hålla i tälten, tack till våra pony vännerCamaro, Trans Am, Firebird .Också tort tack till hela klubbvärdsgänget i CMC och f.d klubbvärdar som gjorde att allt funkade trots väderpaniken. Några bilder som intygar att även SOLen tittade fram ibland Citera
Chili June 1, 2010 Report June 1, 2010 Kul som tusan trots vädret....Under en och samma dag fick vi uppleva sol, regn, sol, mera regn, hagelstorm, sol åskväder..... men ändå en jäkligt kul dag trots att man åkte hem med fuktskadade fötter efter en dags trampande i blött gräs.Sedvanliga filmsnutten: Några bilder:Två gentlemän som råkat förirrat sig in i fel ponnyhage...... Citera
Recommended Posts