palle.lindqvist June 4, 2010 Report June 4, 2010 Letar efter ett 5 bultat svep till en c4. Den satt på 64½ upp till första omgången 66 motorer 260 + 289.Hittar ja inget så blir den ståendes denna sommar också.// Palle. Citera
fast66 June 8, 2010 Report June 8, 2010 Palle, from 65 års modell byttes till 6-bultad sprängkåpa. 5-bultat satt bara på 64½ (och tidigare), det är därför det är så svåra att hitta. I princip togs inga 64½ Mustanger in till Sverige, och de flesta andra 63/64 Fordar hade manuella 3 vxl lådor, så det blir troligen till att leta i USA. Citera
palle.lindqvist June 9, 2010 Author Report June 9, 2010 Jo jag har nog upptäckt att de va inte lätt o hitta här hemma inte hmm. Har nog pratat med dom flesta ford gurus i sverige. Har hittat nytillverkade i usa. Men dom hade inte mellan plåten så de blir o fiska på nätet en stund till. Tack för infon iaf.// Palle Citera
Ronnie S June 12, 2010 Report June 12, 2010 Kan det ha varit din fru/sambo/tjej (Mariana eller något liknande?) som jag pratade med tidigare idag? Hon ringde till min kompis Per (ett mobiltelefonnummer med en faslig massa 9:or i) och han räckte över luren till mig istället. Vi var på Sösdalaskroten när hon ringde ( http://www.sosdalaskroten.se/ ) och jag tittade igenom alla lösa svep jag hittade till C4. Jag tittade även på de kompletta C4-lådor som fanns där. Tyvärr blev det inget napp. Det fanns cirka 6-7 stycken svep/hela lådor, men allt var till nyare med 6-bult.Jag tänkte bara rapportera hur det hela avlöpte, och att ni inte behöver leta på Sösdalaskroten. Lycka till i ert fortsatta sökande. Citera
Recommended Posts