palle.lindqvist Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Letar efter ett 5 bultat svep till en c4. Den satt på 64½ upp till första omgången 66 motorer 260 + 289.Hittar ja inget så blir den ståendes denna sommar också.// Palle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast66 Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 Palle, from 65 års modell byttes till 6-bultad sprängkåpa. 5-bultat satt bara på 64½ (och tidigare), det är därför det är så svåra att hitta. I princip togs inga 64½ Mustanger in till Sverige, och de flesta andra 63/64 Fordar hade manuella 3 vxl lådor, så det blir troligen till att leta i USA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palle.lindqvist Posted June 9, 2010 Author Report Share Posted June 9, 2010 Jo jag har nog upptäckt att de va inte lätt o hitta här hemma inte hmm. Har nog pratat med dom flesta ford gurus i sverige. Har hittat nytillverkade i usa. Men dom hade inte mellan plåten så de blir o fiska på nätet en stund till. Tack för infon iaf.// Palle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Kan det ha varit din fru/sambo/tjej (Mariana eller något liknande?) som jag pratade med tidigare idag? Hon ringde till min kompis Per (ett mobiltelefonnummer med en faslig massa 9:or i) och han räckte över luren till mig istället. Vi var på Sösdalaskroten när hon ringde ( http://www.sosdalaskroten.se/ ) och jag tittade igenom alla lösa svep jag hittade till C4. Jag tittade även på de kompletta C4-lådor som fanns där. Tyvärr blev det inget napp. Det fanns cirka 6-7 stycken svep/hela lådor, men allt var till nyare med 6-bult.Jag tänkte bara rapportera hur det hela avlöpte, och att ni inte behöver leta på Sösdalaskroten. Lycka till i ert fortsatta sökande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts