Qenth April 11, 2004 Report April 11, 2004 Uppskattar mycket, denna fina tidning, som verkar bli bättre för varge gång. När jag läste artickeln av Ola Fridh, blev jag rent lyrisk. Måtte han skriva mera i tidningen. Det är lätt att gnälla, svårare att berömma. Vill här med bara berömma och önska er Mustang gubbar och tjejar en fortsat fin påskhelg. Qenth CMC 567. 67HT rak sexa. Citera
mats g johansson April 11, 2004 Report April 11, 2004 Tyckte också att det var en väldigt intressant artikel. Speciellt eftersom det är jag som är stolt ägare till denna 65 HT numera . Köpte den av Ola i september förra året och visste inte om att det var en artikel om den på gång. Dock skall nog äran för artikeln gå till Tord Jönsson eftersom den avslutas med cmc1 vilket är Tords medlemsnummer.Håller med om att det är en fantasktisk klubbtidning vi har som är lätt att ta för given men man kanske inte alltid tänker på hur mycket jobb det förmodligen är för Tord med flera att producera den. Citera
Fredrik fd 863 April 13, 2004 Report April 13, 2004 Håller med. KANONTIDNING! Extra kul var att min bil var med på Tjolöholmsreportaget./ Fredrik Citera
Gäst April 13, 2004 Report April 13, 2004 *Super tidning!!*Ojoj ni som inte är medlemmar ni skulle bara veta vad ni missar!! Tack Tord och ni andra som sliter med tidningen Citera
micke cmc247 April 13, 2004 Report April 13, 2004 Jag beundrar vilket arbete som ni i redaktionenlägger ner för att vi andra i klubben ska få entidning hem till brevlådan. Tack för en bra tidning.// Micke Citera
95cobra April 13, 2004 Report April 13, 2004 jaaa...jag e med i klubben...men jag får ingen tidning för det...men den e säkert jäääättebra... Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 13, 2004 Report April 13, 2004 Hej.Mattias varför får du inte tidningen, kräver en förklaring. STORT TACK till er alla för alla posetiva reaktioner påvåran klubb tidning. Jag får ta på mig en liten del av tidningen som andre reporter medans CMC 1 Tord Jönsson skall ha den största delen av berömar kakan. Tord är ett tidnings proffs och otroligt duktig på att sättabilder och texter han skall ha all heder. Alltså ett stort tack till CMC1 TORD JÖNSSON för en snyggklubbtidning och stort tack till er andra som bidragit meddelar av innehåll, så det finns något att läsa för allaglada medlemmar. :wink: Citera
95cobra April 13, 2004 Report April 13, 2004 vet inte vaqrför jag inte fått nån tidning. men om du vill PM:a mig så kanske vi kan klura ut nått.. :-) , vill gärna ha den..ha de´ Citera
Magnus cmc1179 April 21, 2004 Report April 21, 2004 Jag har inte heller fått tidningen!Bilen blir inte klar till sommaren!Funderar så smått på att hänga mig i en chevroletfläktrem!Magnus CMC 1179 Citera
AndersAmby April 21, 2004 Report April 21, 2004 Jag har varit medlem i typ 3-4 veckor... men jag var medlem när ni skicka ut tidningen...Blir det något extra skick? Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 21, 2004 Report April 21, 2004 Hej.Skall försöka att få ordning på detta, fårkolla med cmc302 Göran och eller cmc1 Tordom det uppstått något fel vid utskick. Citera
cmc 49 April 22, 2004 Report April 22, 2004 HEJ JAG BETALADE IN MIN MEDLEMS AVGIFT DEN 1\4-04 OCH JAG HAR INTE FÅTT VARKEN TIDNING ELLER BEKRÄFTELSE PÅ ATT JAG BETALT IN AVGIFTEN:--ETT MAIL KUNDE MAN IALLAFALL FÅTT SOM TACK FÖR ATT MAN GÅTT MED I KLUBBEN:- Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 22, 2004 Report April 22, 2004 Hej alla igen.Först så skall jag tacka personligen för att ni harintresse för klubben och Mustang.Jag har skickat ett mail till ansvariga för ut skickoch väntar på svar. Jag vill också tala om att alla ni som är medlemmaroch även ni som kanske kan tänka er att bli medlemmar,är mycket välkomna i CMC Sweden. Utan er skulle inte detta med MUSTANG vara så stort som det är i dag. STORT TACK FÖR ATT NI FINNS. Citera
jorsei April 23, 2004 Report April 23, 2004 Hej.Samma här,betalade in avgiften den 2/4 och har inte hört nåt. Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 17, 2004 Report May 17, 2004 Hej.Alla ni som saknar något från Classic Mustang Club Sweden.Som tex senaste utskick Gammla medlemmar och sk nyutskicktill nya medlemmar är välkomna att framföra detta här.Jag vill också tala om att vi jobbar med en del efterlysningar där medlemmar saknar div utskick. Vi vill inte anklaga någon eller några för att inte saker kommitfram, men vi undrar om Posten beslagtagit någon annans egendom. Det är alldeles för många som saknar div material just nuutredning pågår. Hör av er till mig på privat eller cmc.sthlm@delta.telenordia.seså vi kan utreda, klubbens abitioner är att medlemarna (NI)skall bli nöjda. :wink: Citera
errorflynn cmc353 May 18, 2004 Report May 18, 2004 Gick med 30/3 och har inte hört ett pip. Ingen tidning, inget brev, inte ens ett mail.David ForsbergFiskebyvägen 11907 88 UMEÅ Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 18, 2004 Report May 18, 2004 Hej David.Kollar detta och återkommer till dig privat. :wink: Citera
cmc 49 May 18, 2004 Report May 18, 2004 Har fortfarande inte fått något material hemskickat inte ens ett medlems-nr:--- Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 18, 2004 Report May 18, 2004 Hej Materi ?Namn adress kan underlätta för mig att gå vidare. :wink: Stort problem för ansvariga på FORUM är att alla villvara så anonyma. Citera
Tord.cmc1 May 20, 2004 Report May 20, 2004 Hej Mustang.medlemmar.Ett stort tack för alla de positiva orden om vår klubbtidning. Vi som jobbar med den kan behöva ett positivt ord då och då.Jag har här sett att ett flertal medlemmar ej fått sin tidning. Låter lite konstigt då hela utskicket med MF1, matrikel, almanacka, medlemskort till alla de ca 1400 medlemmarna gick ut den 12 april. Då min eslövsadrss stod på påsen denna gång kom det faktiskt bara 10 brev i retur. Inte dåligt med ett så stort utskick. Medlemmarna ska ha all heder av att vara uppdaterade. Av dessa 10 skickades tre till Lasse cmc383 i Sthlm för utdelning där på Årstaträffen. Det kostar ju en slant att skicka ut dem igen. Fem lyckades vi hitta den nya adressen till. Nu ligger det två som vi inte har adress till och det är cmc1091 Håkan Svensson (fd Blomstermåla)och 1025 Per Bergfors (fd Svalöv). Är det någon som känner till var dessa herrar bor, så meddela mig på mailen tord@mustangclub.m.se Jag hoppas att vi på detta sätt kan få in dem i fållan igen. Detta stora utskick gäller alla som var medlemmar före den 15/3 2004. Nytillkomna medlemmar efter detta datum får sina utskick via sekreteriatet ca en gång i månaden.Bästa hälsningarTord cmc1 Citera
AndersAmby June 1, 2004 Report June 1, 2004 Jag har fortfarande inte fått nåt.. Någon annan som har fått nyligen. Citera
Lygdman cmc813 June 1, 2004 Report June 1, 2004 Jag fick mitt under förra veckan, tog bara någon vecka från det att medlemsavgiften var betald...= nöjd :wink: Citera
AndersAmby June 4, 2004 Report June 4, 2004 Mycket snygg och bra klubb tidning! Fick den i dag! Citera
Recommended Posts