Jump to content

Ny Mustang ägare


KimL

Recommended Posts

Hej allihopa!

Vill bara passa på som ny på forumet att säga hej hallå :).

Har blivit en lycklig ägare nu till en silvergrå Mustang GT Coupé 00:a och så här långt så bara älskar jag den :).

Hoppas få mycket kul ut av detta forum och mycket nyttig information.

MVH

Kim

Link to comment
Share on other sites

Tackar så mycket :)

Kommer bli medlem också, har än så länge bara hunnit bli medlem här på forumet :). Fick ju bilen i lördags så man kan inte hinna med allt på en gång ;)

Link to comment
Share on other sites

Välkommen Kim :wave:

Lycko dig som fått din bil, jag väntar fortfarande på min :(

Här på forumet hittar du mycket nyttigt, speciellt om du som jag är ny Mustangägare.

Hittar du inte vad du söker, ställ en fråga och du får snabba svar.

Bästa forumet jag varit på :thumbup:

Mvh 8)Jonas 8)

Link to comment
Share on other sites

Välkommen Kim :wave:

Lycko dig som fått din bil, jag väntar fortfarande på min :(

Här på forumet hittar du mycket nyttigt, speciellt om du som jag är ny Mustangägare.

Hittar du inte vad du söker, ställ en fråga och du får snabba svar.

Bästa forumet jag varit på :thumbup:

Mvh 8)Jonas 8)

Tackar så mycket Jonas!

Hoppas du snart får din, för vilken härlig bil det är att köra. Första bilen som jag känner att jag lika gärna bara ligger och cruisar runder sakta på stan och lyssnar på mullret likväl som det är skönt att susa fram på motorvägen eller favorit svängen på åsen.

Har ställt en fråga i teknik forumet så hoppas att du har rätt och att man snabbt får lite tips :).

Link to comment
Share on other sites

Tackar så mycket :)

Kommer bli medlem också, har än så länge bara hunnit bli medlem här på forumet :). Fick ju bilen i lördags så man kan inte hinna med allt på en gång ;)

Nej, du har fullt upp att köra med bilen förstås. ;)

Själv väntar jag på min bil från USA precis som J.P fast det är min andra Mustang nu.

Link to comment
Share on other sites

Tackar så mycket :)

Kommer bli medlem också, har än så länge bara hunnit bli medlem här på forumet :). Fick ju bilen i lördags så man kan inte hinna med allt på en gång ;)

Nej, du har fullt upp att köra med bilen förstås. ;)

Själv väntar jag på min bil från USA precis som J.P fast det är min andra Mustang nu.

Satan, du avslöja mig ;). Har nog redan kört upp typ 1000kr i bensin, kan inte låta bli är så kul att köra den att man inte vill sluta :twisted:

Link to comment
Share on other sites

J.P och KimL. När ni båda kör omkring med era bilar, kommer jag hålla ögonen öppna efter er i Skåne. ;)

Du kan redan nu börja hålla koll efter mig om du vill. Har semester nu och är ute och kör jätte massor :--

Vart i Skåne bor du själv?

Link to comment
Share on other sites

J.P och KimL. När ni båda kör omkring med era bilar, kommer jag hålla ögonen öppna efter er i Skåne. ;)

När jag fått min bil kan jag köra en sväng på din gata om du bjuder på en kopp java 8)

Mvh Jonas

Link to comment
Share on other sites

J.P och KimL. När ni båda kör omkring med era bilar, kommer jag hålla ögonen öppna efter er i Skåne. ;)

Du kan redan nu börja hålla koll efter mig om du vill. Har semester nu och är ute och kör jätte massor :--

Vart i Skåne bor du själv?

Det ska jag göra för du har fälgar på bilen som jag inte har sett förut vilket det underlättar att känna igen bilen. ;) Jag bor inte i Skåne men är där emellanåt. Bor i Trollhättan.

Link to comment
Share on other sites

J.P och KimL. När ni båda kör omkring med era bilar, kommer jag hålla ögonen öppna efter er i Skåne. ;)

När jag fått min bil kan jag köra en sväng på din gata om du bjuder på en kopp java 8)

Mvh Jonas

Gör du det om du vill köra långtur. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...