Pelle Bäck July 7, 2010 Report July 7, 2010 När man vrider om tändningsnycklen så piper det 6 ggr. Ska man vänta med att starta motorn tills pipandet är klart eller är det bara till att starta meddetsamma?Pelle Bäck Citera
Daniel Linde July 7, 2010 Report July 7, 2010 När man vrider om tändningsnycklen så piper det 6 ggr. Ska man vänta med att starta motorn tills pipandet är klart eller är det bara till att starta meddetsamma?Pelle Bäck Rätta mig om du har fel. Men har du bältet på dig så tror jag fasiken inte det piper // Danne Citera
SakariV8 July 8, 2010 Report July 8, 2010 När man vrider om tändningsnycklen så piper det 6 ggr. Ska man vänta med att starta motorn tills pipandet är klart eller är det bara till att starta meddetsamma?Pelle Bäck För mig hinner den inte pipa färdigt, vrider bara om och väntar ett par sekunder så att bensinpumpen får tryck. Sen startar jag Tar inte på mig bälte förrän jag fått ut bilen ut buren som den är parkerad i Citera
Emerica July 8, 2010 Report July 8, 2010 Aha de e de skiten e till för .....Trodde de va nån allmän system check...så fel man kan ha Citera
Pelle Bäck July 8, 2010 Author Report July 8, 2010 Alldeles rätt tog på mej bältet först och pipandet finns inta där.Pelle Bäck Citera
bb July 9, 2010 Report July 9, 2010 jag väntar tills allt har tystnat och alla lampor gåtts igenom av datorn i bilen nya tider inget är som förr Citera
Recommended Posts