Jump to content

Recommended Posts

jag ska försöka. jag är så jävla sugen på att köpa en nu innan sommaren tar slut :)

Det förstår jag för tiden börjar bli knapp för bilköp men köp inte nåt i all hast bara för du ska ut och köra. Om du inte skulle hitta en bil som passar dig innan sommaren är slut, kan du hitta nåt med bra höstpris istället. Hittar du inget då heller, ligg lågt och spara ihop extrapengar tills våren kommer. Då brukar det dyka upp fler bilannonser.

• 1 year later...

dax att uppdatera lite här nu. nej jag har fortfarande inte hittat nån bil som känns bra. alla som jag kollat på har varit skräpbilar!. glappa i ratten, rostiga, eller bara fuskskruvade!. och nån jävla original bil vill jag inte ha!. kanske dax att kolla på en högre prisklass?

och nån jävla original bil vill jag inte ha!

Hej

Vad menar du med det - är det inte bra med original - vill du ha trimmat eller ombyggt?

Mvh CS

dax att uppdatera lite här nu. nej jag har fortfarande inte hittat nån bil som känns bra. alla som jag kollat på har varit skräpbilar!. glappa i ratten, rostiga, eller bara fuskskruvade!. och nån jävla original bil vill jag inte ha!. kanske dax att kolla på en högre prisklass?

du har alltså kollat efter en bil i 2 år?? Om du inte hittat en fin i din prisklass så är svaret: JA, kolla på en dyrare bil.

En mustang som är i toppskick kostar ganska mycket

• 3 weeks later...
du har alltså kollat efter en bil i 2 år?? Om du inte hittat en fin i din prisklass så är svaret: JA, kolla på en dyrare bil.

En mustang som är i toppskick kostar ganska mycket

får nog lov att bli så. är ganska petig när de gäller bilköp