mikeo cmc 748 August 10, 2010 Report August 10, 2010 Jag är egentligen inte alls hemma på de senare årmodellerna, utan frågar åt en annan. Var kan jag få tag på reservdelar till en 02:a?Den enda jag kan komma på som säljer delar till nyare mustanger är Grufman. Någon som vet någon mer i Sverige? Citera
freddan302 August 10, 2010 Report August 10, 2010 Min erfarenhet är att alla i sverige har riktiga överpriser på allt som har med jänkare att göra! Men ska man ha grejerna "NU" så är det bara bita i det sura äpplet... Kan man vänta så köp från USA... Citera
mikeo cmc 748 August 10, 2010 Author Report August 10, 2010 Min erfarenhet är att alla i sverige har riktiga överpriser på allt som har med jänkare att göra! Men ska man ha grejerna "NU" så är det bara bita i det sura äpplet... Kan man vänta så köp från USA...Bilen är en krockad mustang, så försäkringsbolaget betalar. Jag hjälper bara ägaren av verkstaden att leta reda på delar. Pengarna spelar nog ingen roll i detta fallet. Citera
mikeo cmc 748 August 11, 2010 Author Report August 11, 2010 Hittade Tristar i gbg de hade tydligen alla delar hemma, men som sagt de var inte billiga Citera
mrv8 August 17, 2010 Report August 17, 2010 RockautoHar mycke slitt delar till dessa bilar billigt, skickar på 2-7 dagar brukar man normal ha sakerna hemma vid dörren.MvhMrV8 Citera
Recommended Posts