Jump to content

Recommended Posts

Det är sant

Jag tänkte så här .... det är ritat 12V till tändningslåset och vad jag förstår så ligger motståndskabeln mellan tändningslåset

och spolen och där står inget

Eftersom det är en Ready-to-Run Distributor som bara passar till Ford så tänkte jag om msd har löst det eftersom de flesta(vet ej om alla) fordarna har motståndskabel eller har jag fel??????????

Den där beskrivningen är allmän och visar 12V

Mustangerna har som du säger motstånds kabel mellan.

Du kan ju testa köra med den som den är.

Den kommer säkert gå bra ändå.

Funkar den inte så drar du som beskrivningen.

Antingen dra en ny kabel eller som jag sa använd originalkabeln och styr ett relä så får du ström direkt från batteriet istället

Har köpt mig en MSD Ford FE Ready-to-Run Distributor Part No. 8595

Någon som vet om jag kan driva den med orginal motståndskabel eller måste jag dra en ny 12V kabel

Enligt vad jag förstår så är det bara 3 kabel att montera ??

http://www.msdignition.com/Products/Dis ... butor.aspx

Det är precis som Per skrev har precis satt en iofs. Proform hei förd. i min o. den vill ha 12v inget annat.

Dom är också ready to run. Bara 1+Kabel. :D

Mvh.Micke

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...