mackan_berg Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 hej är det någon som vet måttet på slangarna från motorn till till värmepaketet? diameter och längddet är så att jag bor i stan och har garaget på landet så vore smidigt att kunna köpa med sig slangar ut nästa gång man åker ut mvh marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnB Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 hej är det någon som vet måttet på slangarna från motorn till till värmepaketet? diameter och längddet är så att jag bor i stan och har garaget på landet så vore smidigt att kunna köpa med sig slangar ut nästa gång man åker ut mvh marcusVet ej, men troligvis hjelper det att beretta vilken årsmodell og motor ni har JohnB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mackan_berg Posted August 10, 2010 Author Report Share Posted August 10, 2010 shit glömde det! det är en 65 gt ht med 302/289mvh marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie S Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 5/8" i diameter och 8 fot lång (eller 15,88 mm och 244 cm lång, om man räknar om det till metriska mått) ska räcka till en bil. Jag har inte varit ute och mätt, utan gick efter vad Virginia Classic Mustang har skrivit i sin katalog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts