Slycke Johan August 19, 2010 Report August 19, 2010 Känner någon igen denna bil.??Wighsnews:En singelolycka inträffade strax efter Eugeniatunneln i Stockholm på torsdagsmorgonen. Polis och ambulans larmades till platsen men den chockade föraren behövde inte föras till sjukhus. Citera
MarkusK August 19, 2010 Report August 19, 2010 Vet inget om den förutom att den skapade köer som jag fick sitta i Citera
Daniel Linde August 19, 2010 Report August 19, 2010 Uscha våra premier kommer ju höjas! Min som börjar bli behaglig Citera
Gtttggg August 20, 2010 Report August 20, 2010 Ännu en olycka med nyare Mustang inblandad...... Jag hoppas verkligen inte att premien påverkas av olyckorna. Citera
AJ August 20, 2010 Report August 20, 2010 Tydligen en trend ..... Var det din bil jag såg häromdagen på en bärgare i Västberga tro ? Med skrynklig flygel ? Mötte bärgaren så jag hann bara få en kort flukt så jag såg inte så noga.Tråkigt iallafall ! Citera
Bobbe cmc 2103 August 20, 2010 Report August 20, 2010 Tydligen en trend ..... Var det din bil jag såg häromdagen på en bärgare i Västberga tro ? Med skrynklig flygel ? Mötte bärgaren så jag hann bara få en kort flukt så jag såg inte så noga.Tråkigt iallafall !Det var antagligen min, den skulle flyttas till försäkringsbolagets egna uppställningsplats. Citera
Recommended Posts