macattac Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Tjena,Ingen som ska till Barkarby flygfält den 4 september för lite rattlåsracing på 201m?Läs mer här: http://www.zatzy.com/stockholm/366602-j ... 4-9-a.htmlJag klipper in det viktigaset info.Jakobsbergs Bilsportförening anordnar ytterligare en dag för er som vill testa era "vanliga" bilars prestanda på säkert sätt med riktig tidtagning.10-18 så länge vädret tillåter.För mer info håll koll på tråden eller jakanbf.sePå hemsidan finns också kontakt uppgifter till arrangör vid frågor gällande regler, tävlande och annat som rör evenemanget.Intresserad utav att jobba som funkis? Slå en pling eller skicka ett mail till Bosse.W.Hoppas Vi ses där!? Gärna ett inlägg här som kan ge oss en hint om uppslutning...Jag tänkte åka dit och prova lite....kul om det blir lite fler mussar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Jorå, jag planerar att åka dit om vädret tillåter och jag inte sålt bilen ps. Bra tillfälle för er som skriver mycket men rejsar lite ds. (Ok, jag vet, det kanske var dumt skrivet men det vore ju kul om det blev några fler mussar !!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Skulle gärna vilja men det går inte med en cab, tyvärr. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uffeg Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Jorå, jag planerar att åka dit om vädret tillåter och jag inte sålt bilen ps. Bra tillfälle för er som skriver mycket men rejsar lite ds. (Ok, jag vet, det kanske var dumt skrivet men det vore ju kul om det blev några fler mussar !!!!)Sälja bilen ?För att köpa en med manuell låda istället ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 Jorå, jag planerar att åka dit om vädret tillåter och jag inte sålt bilen ps. Bra tillfälle för er som skriver mycket men rejsar lite ds. (Ok, jag vet, det kanske var dumt skrivet men det vore ju kul om det blev några fler mussar !!!!)Sälja bilen ?För att köpa en med manuell låda istället ?Ja, risken finns att det blir manuell, den tilltänkta modellen har endast det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macattac Posted September 3, 2010 Author Report Share Posted September 3, 2010 Skulle gärna vilja men det går inte med en cab, tyvärr. MVH Lasse. Går det inte att rattlåsrejsa med en cab??? Det var det dummaste jag har hört =) Klart att det går....eller jaaaha du har inte roll-cage...då förstår jag =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassemålare CMC 2071 Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Nä det har jag inte för det är så jäkla fult då ser man ju utsom någon jäkla Eurocab, och det vill man ju inte. Nä en riktig Jänkar cab har ingen fjollig störtbåge nänänänänä. Hahahahahahahahahhahhhhhahah. MVH Lasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 Jorå, jag planerar att åka dit om vädret tillåter och jag inte sålt bilen ps. Bra tillfälle för er som skriver mycket men rejsar lite ds. (Ok, jag vet, det kanske var dumt skrivet men det vore ju kul om det blev några fler mussar !!!!)Ser ut som om jag får sälla mig till snackarnas skara då taket på huset måste lagas....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts