FastMagnus December 10, 2010 Author Report December 10, 2010 Bilen har nu stått och mognat lite så nu slippas den ner igen för slut lackering Citera
FastMagnus January 6, 2011 Author Report January 6, 2011 Nu har vi blästrat många många detaljer, Och pulverlackat många detaljer. Bilen ska bli färdig lackerad på Söndag om allt går som det ska Sen ska det skruvas ihop allt ihop igen Citera
FastMagnus January 11, 2011 Author Report January 11, 2011 Så nu är karossen klar montering påbörjad Citera
FastMagnus January 14, 2011 Author Report January 14, 2011 Vi ville ha lite "moderna" detaljer. så här fixade vi till en instegs belysning i bakspeglen en liten diod med riktigt bra ljus i. Ska förstås tändas med fjärrkontrollen............ Citera
Lars Oscarsson cmc383 January 21, 2011 Report January 21, 2011 Hej.Jag har svårt att inte uttala mig, jag tycker du är helt fantastisk, fortsätt att övertyga ossom att egen väg är bäst, förbaskat trevlig tråd. Citera
pools January 21, 2011 Report January 21, 2011 Motorn tillbaks från lackarn idag Ursäkta... men, är det fel på bilden... eller har du lackat motorn GRÖN?Mvh.pools Citera
Lente cmc 2346 January 25, 2011 Report January 25, 2011 Snyggt med motor som matchar karossen. Citera
FastMagnus January 25, 2011 Author Report January 25, 2011 Tackar LassePools var lugn; Jag vissar framsidan på motorn lite senare.... Motorn börjar nu ta form. Det ska bli mycket crome. Och så lite sladd som bara möjligt är Citera
mhdin January 25, 2011 Report January 25, 2011 Tackar LassePools var lugn; Jag vissar framsidan på motorn lite senare.... Motorn börjar nu ta form. Det ska bli mycket crome. Och så lite sladd som bara möjligt ärRiktigt snyggt.Vad är det för headers? Citera
FastMagnus January 28, 2011 Author Report January 28, 2011 Tomas har fått till sitt nyrenoverad instrument hus Citera
coke89 January 28, 2011 Report January 28, 2011 vilken intressant hastighetsmätare du har där!Den verkar ju ha skalan ifrån ett Deluxe instrument men samtidigt svart tavla och mustanghäst som helljuslampa precis som standard instrumenten. aldrig sett nått liknande! men snyggt var det!!! Citera
FastMagnus February 2, 2011 Author Report February 2, 2011 vilken intressant hastighetsmätare du har där!Den verkar ju ha skalan ifrån ett Deluxe instrument men samtidigt svart tavla och mustanghäst som helljuslampa precis som standard instrumenten. aldrig sett nått liknande! men snyggt var det!!!Tackar! Men den e "coustom made" Jag tror inte att vi har missat nån detalj allt får sitt av puts trasan eller pulverlack alt försinkning Citera
FastMagnus February 11, 2011 Author Report February 11, 2011 Så nu e värmepaketet tillbaks. I helgen ska framvagnen ihop hoppas vi så den blir styrbar igen Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 13, 2011 Report February 13, 2011 He-vete, det kommer säkert att bli en starkt beskådat motorrum, jag ärväldigt spänd på att se resultatet, keep on rockin, eller vad det heter. Citera
FastMagnus February 18, 2011 Author Report February 18, 2011 He-vete, det kommer säkert att bli en starkt beskådat motorrum, jag ärväldigt spänd på att se resultatet, keep on rockin, eller vad det heter.We will rock!!! Ja jag ska snygga till servo rem skivan! Citera
Recommended Posts