Jimmy_the_1 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 HejHade behövt en bra beskrivning eller bild på hur kylsystemet går in i Värmepaketet på min -67. Det är nämligen förbi kopplat på min bil..Mvh Jimmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Hej.Först måste jag påsstå att jag blivit lurad av din AVATAR, trodeatt det var 65-66 du frågade om, nu ser jag i din fråga att detär 67-68 Nästa fråga är vad du egentligen är du vill veta, är det ACn dufrågar om så måste vi veta om det är Fords frabriksmonteradesom är intregrerad eller om det är eftermonterad Här kommer en sprängskiss på 67-68 som det egentligen skullevarit i första frågan Värmepaket 67-68.jpg[/attachment:x8ss1w4j] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy_the_1 Posted September 29, 2010 Author Report Share Posted September 29, 2010 HejSer ingen direkt skillnad på denna och den första men jag kan urskilja ungefär hur kylslangarna går... de nhar nämligen kopplat om dem så jag kan endast chansa hur kylslangarna går i motorn.Hittade denna skissen men jag ser inte var kylslangarna tar vägen...http://www.mustangbarn.com/images/vacs/67vacac2.jpgDu får ursäkta ifall jag varit lite snurrig är lite för stressad, för jag har sålt bilen och köparen ville ha fixat lite grejer innan, allt var fixat tills jag slet ner värmepaketet och såg att det läckte som ett soll..Mvh Jimmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts