Jump to content

"egen garageplats norr STHLM inomhus"

Guest my little pony

Recommended Posts

Guest my little pony

Hej....kan bara meddela att jag har en garageplats kvar som är helt egen garageplats

inomhus med låsbara dörrar för sin egen bil i uppvärmt garage....med mek möjligheter..

Kanske också en plats men i kallutrymmme till en billigare penning....

för att få hyra gäller inga betalningsanmärkningar och säkerheter kom att erfordras...såsom förskottsbetalning mm och för att få tillgång till nycklar så tillkommer en avgift för nyckel

systemets utbytande om nycklar borttappats men som åter lämnats om de återlämnats vid utflyttning. Och då återfås säkerheten för nyckelhanteringen...

Hoppas ni förstår vad jag menar....vid frågor... PM.. mig så ringer jag upp om intresse finns...

Just nu finns det ca 35 st bilar på anläggningen.....

Skriftliga kontrakt skrivs angående hyrestid mm...( vi skickar alla kontrakt o mm fakturor till

vår samarbetspartner för fakturaindrivning av hyror mm i samförstånd med vår hyresgäst)

Vi kommer att kontrollera om betalningsanmärkningar mm ( isåfall inga kontrakt skrivs)

I övrigt så är skötsamma hyresgäster välkommna för vår o mina hyresgäster tillsammans

välkomna.

MVH "my little pony"

Guest my little pony

Tack berra att du styr upp det hela....

Jag har haft en hel del att göra runt denna helg...håller på med bergvärmeinstallationer....

Men nu har jag skickat PM till "karlepalm" o "tomasjonsson999"

men återstår det några frågor så ring bara...

MVH "my little pony"