Daniel Linde October 9, 2010 Report October 9, 2010 Som topic lyder: Måste man ha tändingslås/nyckel på bilen?Eller går det lika bra med tändningsknapp, samt en start knapp Det fungerar det gör det. Men vad säger besiktningen?Bruksbilen pajja rattlåset/tändningslåset på så det fick bli en budget lösning. Gamla bilar Hammar o don på rattlåset. 10min en baggis.Och starta görs med knappar. Rätt händigt faktiskt.Men vad säger alltså besiktningen?Jag ska kolla på måndag, men tänkte om någon vet.// Danne Citera
Henke cmc 2171 October 9, 2010 Report October 9, 2010 Besiktade min gamla golf 1:a flera år med startknapp utan problem. Det är ju ingen direkt säkerhetsrisk. Jag använde dock nyckeln för att slå på tändningen. Men besiktnigsgubbarna skrattade bara då jag presenterade bilen som "sportbil". Citera
Tommyax October 10, 2010 Report October 10, 2010 Inga problem med det.Hade kanske vart annat om man var tvungen att tvinna ihop kablarna för att starta,,, /Tommy.haha nä det behöver man inte.Men jag testa dock så när jag donade.Det va rätt läckert. Man kände sig lite som Jack Bauer Citera
Daniel Linde October 10, 2010 Author Report October 10, 2010 Härligt.Jo jag va ju tvungen o prova tvinna kablarna för o testa Man kände sig lite som Jack Bauer CTU out Citera
d.nilsson November 10, 2010 Report November 10, 2010 Däremot kan försäkringsbolaget ha något och säga om lösningen tror jag Men det är väl bara om det händer något Citera
Daniel Linde November 15, 2010 Author Report November 15, 2010 Jo försäkringsbolaget bråkar säkert om bilen skulle försvinna MEN jag har bara trafikförsäkring Bilen ska bara gå till nästa besiktning sen får den åka ut på blocket till kanon pris Hur som bilen gick igenom vid besiktningen. Jag vet inte riktigt hur, men han va trevlig som satan.Jag hade gett flera 2or Citera
Daniel Linde November 15, 2010 Author Report November 15, 2010 Jo försäkringsbolaget bråkar säkert om bilen skulle försvinna MEN jag har bara trafikförsäkring Bilen ska bara gå till nästa besiktning sen får den åka ut på blocket till kanon pris Hur som bilen gick igenom vid besiktningen. Jag vet inte riktigt hur, men han va trevlig som satan.Jag hade gett flera 2or Det där ser INTE ut som en mustang-besiktning.. hehehaha nja inte direkt BMW Citera
mhdin November 15, 2010 Report November 15, 2010 Jo försäkringsbolaget bråkar säkert om bilen skulle försvinna MEN jag har bara trafikförsäkring Bilen ska bara gå till nästa besiktning sen får den åka ut på blocket till kanon pris Hur som bilen gick igenom vid besiktningen. Jag vet inte riktigt hur, men han va trevlig som satan.Jag hade gett flera 2or Det där ser INTE ut som en mustang-besiktning.. hehehaha nja inte direkt BMW Hua, det var en hemsk BMW Citera
Recommended Posts