mhdin March 14, 2011 Author Report March 14, 2011 Den ser mycket trevligt ut, man blir inte lite avis..Tackar, den ska snart ut o. testas....bara den f_rbannade snön försvinner nån gång. Citera
mhdin March 19, 2011 Author Report March 19, 2011 Sådär nu sitter både motor hedders o. avgas på plats.O. den startar, Citera
stjernberg March 20, 2011 Report March 20, 2011 Snyggt Micke, Ser mycket bra ut, vad är det för motor ?? MVH Stjernberg Citera
mhdin March 20, 2011 Author Report March 20, 2011 Snyggt Micke, Ser mycket bra ut, vad är det för motor ?? MVH StjernbergTackar 408w Citera
Klingan75 March 20, 2011 Report March 20, 2011 Det ser trevligt ut! Hur blev höjden i fronten med mer vikt över framhjulen? Citera
mhdin March 20, 2011 Author Report March 20, 2011 Det ser trevligt ut! Hur blev höjden i fronten med mer vikt över framhjulen?Den är inte nere riktigt, men har kollat lite.Verkar hamna rätt bra. Citera
mhdin March 24, 2011 Author Report March 24, 2011 Nu är den provstartad. Herrej_vlar vicken sång de va i den.Nya kopplingen är lättare en i Volvon.Om allt går enligt planerna o. vädret vill blir det prov körning på Tisdag. Citera
Lygdman cmc813 March 25, 2011 Report March 25, 2011 Jag håller tummarna för att du får provköra på Tisdag, men blir inte lite avis.. Men var har du ljudklippet?? Citera
mhdin March 25, 2011 Author Report March 25, 2011 Hallå, nu ska vi inte hålla på med ljudklipp. Har ju precis fått kläm på att få in bilder.Men den hörs, får se hur mycket det låter inuti. Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 26, 2011 Report March 26, 2011 Hej.Se till att skruva fast ratten, nu när du har sådan utväxling på bakaxeln.En annan risk är väl att samma mängd soppa som går åt att åka till Uppsalabara nu räcker till Haninge - Lissma, lite skoj bara från mig, hoppas att det blir en ren njutning att stoppa pjäxan i pannrummet. Citera
mhdin March 26, 2011 Author Report March 26, 2011 Hej.Se till att skruva fast ratten, nu när du har sådan utväxling på bakaxeln.En annan risk är väl att samma mängd soppa som går åt att åka till Uppsalabara nu räcker till Haninge - Lissma, lite skoj bara från mig, hoppas att det blir en ren njutning att stoppa pjäxan i pannrummet.Ska bli provkörning på tisd. kommer ner o. fikar då.Om vädret tillåter. Citera
JanneJ March 26, 2011 Report March 26, 2011 Det är bland det roligaste man kan göra, testa hur mycket pulver det finns i rovan!Hoppas allting fungerar.Min spinner när den lägger i 2:an, testade idag för säkerhets skull........ett par gånger till och med... Citera
mhdin March 26, 2011 Author Report March 26, 2011 Det är bland det roligaste man kan göra, testa hur mycket pulver det finns i rovan!Hoppas allting fungerar.Min spinner när den lägger i 2:an, testade idag för säkerhets skull........ett par gånger till och med...Blir lite lugnt i början, kopplingen ska köras väldigt snällt o början men när man har växel i ja då.......Har redan förbeställt nya bakdäck. Citera
mhdin April 2, 2011 Author Report April 2, 2011 Då var den testad lite, den går:D utav bara......Var lite strul i veckan med fördelaren men det har löst sig.Även nya saker kan vara trasiga, fick även ett kanon erbjudande av Inge Ellburg.Så hela elen under instrumentpenelen + motorrumet korrekt draget o. rallypack med oljetryck o. tempmätare inkopplat.Stort tack till Inge.Den ligger lite högt i fronten ff. men ska köra ett tag o. låta allt sätta sig. Citera
mhdin April 2, 2011 Author Report April 2, 2011 Du är lyckligt lottad du Tack, Jimmy!Nja, lottning har inget med det här att göra,jag har massor kvar men jag bara måste åka. Citera
CMC 1061 Berra April 3, 2011 Report April 3, 2011 Riktigt Cool bil du innehar. Fina bilder som du visar för oss. Ska bli kul och kika på den i sommar.Berra Citera
mhdin April 3, 2011 Author Report April 3, 2011 Riktigt Cool bil du innehar. Fina bilder som du visar för oss. Ska bli kul och kika på den i sommar.BerraTackar Berra!Kul att dela med sig av vad man gör, älskar själv o. titta på andras projekt. Citera
FastMagnus April 9, 2011 Report April 9, 2011 Coolt med stripesen hela vägen ner i motorrummet!!! Vad plockar du ut i effekt ca? Citera
mhdin April 9, 2011 Author Report April 9, 2011 Coolt med stripesen hela vägen ner i motorrummet!!! Vad plockar du ut i effekt ca?Lite över 400:D Citera
mhdin April 17, 2011 Author Report April 17, 2011 Efter lite finjusteringar, så börjar den gå riktigt rart.Men kommit fram till att det måste på ett par större ljuddämpare, herrejösses vad lite komp. kan göra.Lite bilder från idag riktigt nice väder o. god mat blev med. Citera
Klingan75 April 17, 2011 Report April 17, 2011 De där hjulen är helt underbara:thumbup: Bilen ser helt galen ut! Citera
mhdin April 17, 2011 Author Report April 17, 2011 Det är MT däck storleken heter N 50*15" motsvarar 345-365*50*15" ca. dom mäter lite konstigt over there.Får inte säljas längre för mycket HA oljor tydligen.Dom greppar rätt bra. Citera
Recommended Posts