FastMagnus November 15, 2010 Report November 15, 2010 Se vilken pärla 900 mil! Helt i orginal skick. Man kan undra va värdet e på en sån här idag? Citera
JanneJ November 15, 2010 Report November 15, 2010 Se vilken pärla 900 mil! Helt i orginal skick. Man kan undra va värdet e på en sån här idag?Du måste skämta...Om det vore en äkta 2002 turbo ( 1672 tillverkade ) med 900 mil och inte omlackad osv, vore den värd en mindre förmögenhet. Citera
FastMagnus November 15, 2010 Author Report November 15, 2010 Se vilken pärla 900 mil! Helt i orginal skick. Man kan undra va värdet e på en sån här idag?Du måste skämta...Om det vore en äkta 2002 turbo ( 1672 tillverkade ) med 900 mil och inte omlackad osv, vore den värd en mindre förmögenhet.Nej den står jämte mig. Den har fått en liten liten skadda som tyvärr måste lackeras Citera
Micke Jarhl November 15, 2010 Report November 15, 2010 Se vilken pärla 900 mil! Helt i orginal skick. Man kan undra va värdet e på en sån här idag?Du måste skämta...Om det vore en äkta 2002 turbo ( 1672 tillverkade ) med 900 mil och inte omlackad osv, vore den värd en mindre förmögenhet.Nej den står jämte mig. Den har fått en liten liten skadda som tyvärr måste lackerasGrymbil!! Grattis om du äger den Magnus! Citera
ThomasFB November 16, 2010 Report November 16, 2010 Bitte sehr:http://www.autoscout24.ch/As24web/SeLis ... &cartype=31 CHF = ca 7 Skr i skrivande stund.Om ni provkör, använd tillräckligt med rpm, så kan ni notera kicken då turbon börjar trycka på....Inget lågtryckstrams....det var manligare förr. BIlen är för personer med lite större b*lle.Jeees Citera
CMC 1061 Berra November 16, 2010 Report November 16, 2010 Detta är en av dom roöigaste bilar som jag provat på att köra. En kompis till mig ägde en sådann äkta BMW förut. Tyvär så sålde han den och skaffade en Ac cobra ej äkta för pengarna istället. Tror han gjorde en dålig affär där. Men man lever bara en gång så Whay not.Berra Citera
Recommended Posts