JH November 22, 2010 Report November 22, 2010 Jag använder funktionen personliga meddelanden ibland för att kommunicera med andra i klubben, men det fastnar i utkorgen och kan ligga kvar där över ett dygn innan det skickas. Ska väl inte vara så? Citera
Guest my little pony November 22, 2010 Report November 22, 2010 Hej....har märkt det också....tror att det går iväg när den du skickar till är eller blir online....men den som vet bäst det är väl "admin"MVh "my little pony" Citera
mats g johansson November 22, 2010 Report November 22, 2010 Ställde mig själv samma fråga för ett tag sedan men det ligger kvar där tills mottagaren läst meddelandet. Det gör att du har koll på om det blivit läst. Smart va mvhMats Citera
Daniel Linde November 22, 2010 Report November 22, 2010 Ställde mig själv samma fråga för ett tag sedan men det ligger kvar där tills mottagaren läst meddelandet. Det gör att du har koll på om det blivit läst. Smart va mvhMatsPrecis så är det // Danne Citera
Guest my little pony November 24, 2010 Report November 24, 2010 Tack för den info....Kan bara tillägga nu är det 1 månad till julafton idag.....Och 1 vecka till efter det nalkas det nyår....snart nytt år 2011..O sen är det ju bara 3 månader till 1 april när det är dax o ställa på bilarna, de som har nått o ställa på....Men innan det har väl armarna blivit längre o starkare efter allt snöskottande....men vad gör det våren kommer snart....MVH "my little pony" Citera
JH November 25, 2010 Author Report November 25, 2010 Ställde mig själv samma fråga för ett tag sedan men det ligger kvar där tills mottagaren läst meddelandet. Det gör att du har koll på om det blivit läst. Smart va mvhMatsHelsmart, men för den som inte är invigd i hemligheten kan det tolkas som att något eventuellt är fel. Nu vet man det till nästa gång. Citera
pools November 28, 2010 Report November 28, 2010 Tack för den info....Kan bara tillägga nu är det 1 månad till julafton idag.....Och 1 vecka till efter det nalkas det nyår....snart nytt år 2011..O sen är det ju bara 3 månader till 1 april när det är dax o ställa på bilarna, de som har nått o ställa på....Men innan det har väl armarna blivit längre o starkare efter allt snöskottande....men vad gör det våren kommer snart....MVH "my little pony"Ja, den 22:a december vänder det. Brukar vara den 21:a, men vad spelar en dag hit eller dit för roll.Sen får man vänta 5 månader på att börja säsongen. Då längtar man varje dag. Blir rätt långväntan. Och sen är det snabbt midsommar, sen blåser sommarn förbi, och det blir höst igen. Fan, vaddeppigt. Och sen blir det en lång väntan igen. Det går bara snabbare och snabbare ju äldre man blir. Men nu ser vi fram emot julen, nyåret, våren, men först allt mekande i garaget för att få bilen körklarigen. Tur att man har avgasutsug så man kan sitta i bilen under vintern och brumma bara för atthålla den i trim. Lägga i driven, köra en halv meter och sen backa tillbaka igen. Fan, vad kul! Längtar jag till våren, eller? Mvh.pools Citera
Recommended Posts