Jump to content

Recommended Posts

Jag har en GT -05 och tycker speglarna är trista, skulle vilja lacka dem i samma färg som bilen. Problemet är att de inte är släta. Vet någon om man kan fylla ut den skrovliga ytan med något och slipa dem släta så man kan lacka? Alternativt om ni känner till någon firma som gör jobbet, fast det är förstås roligare att fixa med det själv nu när snön snart ligger meterdjup...

Tyvärr så är det ett litet hel...e att få till ytan på dessa mönstrade ytor. Du kommer troligtvis att få lägga ut betydligt mer än vad ett par utbytes kostar. Köpte mina i staterna för under 1000 SEK med inbyggd blinkers gjorda för lackering. Vill du inte ha det så finns det kåpor som passar som handsken som är lackerbara. Hade sådana på från början. Kan jag ju förstås tänka mig att sälja........... :)

Magnus Widell

Jag har övervägt att byta till Agent 47 speglar. Men är de elektriska eller får man ställa in dem manuellt så att säga? Nu ändrar man ju inte i tid och otid så det är väl inget stort problem men det är samtidigt störande med en "död" elknapp i bilen tycker jag. Synd att Ford gjort originalen stora som lastbilsspeglar och dessutom mönstrade. Skämmer en i övrigt grymt snygg bil enligt min mening!

Jag har övervägt att byta till Agent 47 speglar. Men är de elektriska eller får man ställa in dem manuellt så att säga? Nu ändrar man ju inte i tid och otid så det är väl inget stort problem men det är samtidigt störande med en "död" elknapp i bilen tycker jag. Synd att Ford gjort originalen stora som lastbilsspeglar och dessutom mönstrade. Skämmer en i övrigt grymt snygg bil enligt min mening!

Vet faktiskt inte. Föe mig räcker det med att dom ser ut som dom gör. Som sagt så förstör dom bilen!

ja de är elektriska, man flyttar nämligen all el från de gamla speglarna till Agent speglarna :wave:

Aha, det var praktiskt. Då blir det till att fundera på att byta ut lastbilsspeglarna till lite mer slimmade agenter! Låter som det skulle vara betydligt enklare och med snyggare resultat än att ge sej till och modda med befintliga grejer.