Mustang-sally December 20, 2010 Report December 20, 2010 Aaah shit, jag skulle lämna in lite front,bak och kjolar till lack, och tänkte kolla upp färgkoden. Ser till min förbannelse att etiketten i dörrstolpen är skadad! haha finns det något annat ställe i bilen där man ser external paint? Citera
mike85 December 20, 2010 Report December 20, 2010 Färgkod Färgnamn D3 Torch Red / Colorado Red D6 Screaming Yellow HP Performance White / High Performance White G2 Redfire Metallic G5 Alloy Metallic Clearcoat G9 Vista Blue Metallic JV Dark Candy Apple Red Metallic / Sangria Red P1 Legend Lime / Lime Gold Metallic P3 Windveil Blue Metallic SN Sonic Blue Pearl TK Mineral Grey Metallic TL Satin Silver Metallic T8 or TB Tungsten Grey Metallic UA or UB Ebony Black Clearcoat U3 Grabber Orange / Valencia Yellow YN Silver Metallic ZY Vapor Silver Metallic PX Highland Green Metallic UI Brilliant Silver Metallic YZ Oxford White FLAT Hot Rod Flats - Flat Black Citera
Guest my little pony December 20, 2010 Report December 20, 2010 ...eller ring Peter/corvette eller Fredrik på Grufman så tar dom fram rätt nr på ditt chassinummer....på datan....mvh "my little pony" Citera
Mustang-sally December 21, 2010 Author Report December 21, 2010 Jag har nån silver metallic. Fan det går inte att tyda produktplåten, så förargligt. skitsamma vad jag har för däck eller inredningsfärg för det är det enda jag kan läsa ut..trött blir man. använder jag hökögonen så "tror" jag att det står TL..hmm.. UI ser det oxå ut som haha. ja shit! man får väl ringa runt lite dådå.. Citera
Canson December 21, 2010 Report December 21, 2010 Om färgen på din bil ser ut som min bil på Profilbilden så är det TL.TL=Satin Silver Metallic Citera
Mustang-sally December 21, 2010 Author Report December 21, 2010 Om färgen på din bil ser ut som min bil på Profilbilden så är det TL.TL=Satin Silver MetallicSer kanske ut som din färg, vad tror du? Citera
Canson December 21, 2010 Report December 21, 2010 Ser inte bilden. Lägg upp bilden på någon sida som t.ex tinypic sen ladda upp länken här. Citera
Corvette December 21, 2010 Report December 21, 2010 vad har du för reg nummer så får vi slut på detta alt 8 sista i chassiet om du inte vill ge reg numret Citera
mike85 December 21, 2010 Report December 21, 2010 Ser inte bilden. Lägg upp bilden på någon sida som t.ex tinypic sen ladda upp länken här.Din e som min iaf. den andra gråa e tungstens grå. den e ju rätt mycke mörkare. borde vara rätt Citera
Recommended Posts