Jump to content

Mustangsunlimited.com


Boris65

Recommended Posts

Hej!

Har stött på patrull. Har en kompis som fixar frakt från staterna med container, men har svårt för att hitta firmor som accepterar icke-usa utfärdat MasterCard.

Har dock hittat en firma som verkar vara mycket bra och har massa prylar. Frågan är: Har någon här erfarenhet av denna shop?

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Har stött på patrull. Har en kompis som fixar frakt från staterna med container, men har svårt för att hitta firmor som accepterar icke-usa utfärdat MasterCard.

Har dock hittat en firma som verkar vara mycket bra och har massa prylar. Frågan är: Har någon här erfarenhet av denna shop?

(Skrev i en annan tråd att jag ev skulle få en stang. Kan meddela att jag fick en i Julklapp av min fru. :D:D:D )

Är lite prylar man vill fixa till den och som det nu snöar som f-n här i Karlshamn idag igen är det lugnt att beställa prylar som kommer hem om ett par månader.

Jag har köpt div saker av mustangunlimited förut och har inget att klaga på men är det nåt som de inte har på lager, kan leveransen dröja. Annars är det snabb leverans med flyg. Betalade dock med visa-kort, inte master-card.

Link to comment
Share on other sites

Visa = inga problem :thumbup:

På Mustangsunlimited eller generellt?

De jag har kollat på accepterar inga kort utfärdade utanför USA. Många som inte skickar utanför heller, men det lilla problemet har jag löst enkelt. :D

Link to comment
Share on other sites

De jag har kollat på accepterar inga kort utfärdade utanför USA. Många som inte skickar utanför heller, men det lilla problemet har jag löst enkelt. :D

Varsågod. ;)

Märkligt.... har de kanske ändrat på det nyligen ang kort som är utfärdade utanför USA.

Hur har du löst problemet? Säg inte du har skickat recept på konjaken och chokladen eller vad det var som du gillar i utbyte mot de godkänner mastercard. :D

Link to comment
Share on other sites

De jag har kollat på accepterar inga kort utfärdade utanför USA. Många som inte skickar utanför heller, men det lilla problemet har jag löst enkelt. :D

Varsågod. ;)

Märkligt.... har de kanske ändrat på det nyligen ang kort som är utfärdade utanför USA.

Hur har du löst problemet? Säg inte du har skickat recept på konjaken och chokladen eller vad det var som du gillar i utbyte mot de godkänner mastercard. :D

Hehe! Du é rolig du Robban! :D

Nej jag menade att dom inte skickar utanför USA har jag löst. Är det småprylar säger jag till dom att skicka det till polaren i Texas så skickar han dom till mig. Är det lite mer prylar så skickas det till en kille som packar det i containern till Sverige. :D Skickar ett par sådana om året till Sverige. :D

Gottis1: Varm mjölk, honung och lite whiskey.

Gottis2: Varm choklad med lite konjak.

Härligt att titta ut på skitsnön och värma sig med lite gottis....

God Jul Robban!

Link to comment
Share on other sites

Visa = inga problem :thumbup:

På Mustangsunlimited eller generellt?

De jag har kollat på accepterar inga kort utfärdade utanför USA. Många som inte skickar utanför heller, men det lilla problemet har jag löst enkelt. :D

Har köpt delar från ca 15 olika företag i USA, stora som små. Det har har aldrig varit några problem med att handla med Visa som utfärdats i Sverige. Iofs skickade jag alla mina delar till en adress i USA, de är nog villigare att sälja om delarna ska skickas till en adress i USA. Men för de större företaget brukar det inte vara några problem att skicka till Sverige.

Link to comment
Share on other sites

Skumt att det är så då med MC som är så mycket större än Visa...

Eller så är det konstiga firmor jag hittat. Utom då Mustangsunlimited då som tar MC och skickar till Sverige om man vill.

Tack i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Till din fråga, jag handlade hos mustangunlimited i höstas. Beställde en komplett renoveringssats till framvagnen inklusive bärarmar. Beställde på söndag och hade lådan hemma på torsdag vilket är imponerande. Betalade med svenskt MasterCard. Vilka fimor som är bäst att beställa från har diskuterats i många trådar här så sök runt lite så hittar du mycket info.

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Du é rolig du Robban! :D

Nej jag menade att dom inte skickar utanför USA har jag löst. Är det småprylar säger jag till dom att skicka det till polaren i Texas så skickar han dom till mig. Är det lite mer prylar så skickas det till en kille som packar det i containern till Sverige. :D Skickar ett par sådana om året till Sverige. :D

Gottis1: Varm mjölk, honung och lite whiskey.

Gottis2: Varm choklad med lite konjak.

Härligt att titta ut på skitsnön och värma sig med lite gottis....

God Jul Robban!

Jag kunde inte låta bli att skoja om din konstiga blandning. ;)

Till ämnet. Jag gjorde som Mats G dvs beställde på en helg och fick det levererat veckan därpå direkt till Sverige utan att uppge en adress i USA. Inga problem alls.

God jul, Lars!! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Du é rolig du Robban! :D

Nej jag menade att dom inte skickar utanför USA har jag löst. Är det småprylar säger jag till dom att skicka det till polaren i Texas så skickar han dom till mig. Är det lite mer prylar så skickas det till en kille som packar det i containern till Sverige. :D Skickar ett par sådana om året till Sverige. :D

Gottis1: Varm mjölk, honung och lite whiskey.

Gottis2: Varm choklad med lite konjak.

Härligt att titta ut på skitsnön och värma sig med lite gottis....

God Jul Robban!

Jag kunde inte låta bli att skoja om din konstiga blandning. ;)

Till ämnet. Jag gjorde som Mats G dvs beställde på en helg och fick det levererat veckan därpå direkt till Sverige utan att uppge en adress i USA. Inga problem alls.

God jul, Lars!! :thumbup:

Har du provat någon av dom än??? :thumbdown::thumbup::?:

Link to comment
Share on other sites

En del firmor här vill inte skicka prylar till en annan adress än den som kortägaren har sina

räkningar skickade till. Andra har inga problem med detta.

God fortsättning,

Bosse CMC 342

Som sagt, konstiga firmor jag kontaktat då med andra ord.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...