uffeg January 2, 2011 Report January 2, 2011 Brorsan tog Cheva 55'an på en liten tur idag. Genast blev jag smittad... grävde ut Galaxien ur garaget och tog en tur hem till bror... bara 4.5 månader till första racehelgen i Kjula !! Citera
Per Berglund January 2, 2011 Report January 2, 2011 Helt rätt Uffe!! Är det spärrdiff på Galaxien?? kan ana 2st vita börnisar!! Citera
uffeg January 2, 2011 Author Report January 2, 2011 Helt rätt Uffe!! Är det spärrdiff på Galaxien?? kan ana 2st vita börnisar!! Var skitskoj.. humöret på topp.NO DIFF Citera
Jonasm January 3, 2011 Report January 3, 2011 uffeg Finns du på det här forumet med ? Brukar se dig på nailheads med Och sen retas med sånna bilder Citera
uffeg January 3, 2011 Author Report January 3, 2011 Jorå.. jag finns lite här å där.... på alldeles för många ställen om man frågar frugan.På nyårsafton krävde hon datorfria dagar inför detta året... huvva.... Hon prata nåt om städning, hjälpas åt.... fan jag dammsög ju när vi flytta in 2003... Citera
JohanT5 January 3, 2011 Report January 3, 2011 Va sugen man blev att prova sin egen Galaxie i vinterväglag.Men jag tror att det blir för mycket jobb att få ut den.CIMG0164.jpg[/attachment:f1u5f6m3]Skitsnygga bilder på fina klassiker i snön uffeg. Citera
PerA January 4, 2011 Report January 4, 2011 5 mars får du plocka fram den igen tycker jag och bege dig till Filipstad. http://www.hjulhalja.se/viewpage.php?page_id=16 Skulle göra sig bra på isen där [youtube:3778o4dt] [/youtube:3778o4dt] Citera
Recommended Posts