Jump to content

Recommended Posts

(redigerad)

Hej önskar lite tips om montering av sidoblinkers eller byte av backspeglar med inbyggd blinkers...hur omfattande är "jobbet" tips på "fräna" backspeglar till en 08 Califonia Edition vista blue

Tack

Amberman

Ändrade %s av %s (%s)

De kan vara lite tråkigt att borra i framskärmen....om man är kännslig för de. Jag hade de på min från början så Agent 47 speglarna va ett lätt val för mig.

Om du som sagt inte vill borra så ska du nog köpa med blinkers i speglarna. Vet inte hur det är med dessa på besiktningar, va snack om att dom inte va godkända o.s.v.

Hej önskar lite tips om montering av sidoblinkers eller byte av backspeglar med inbyggd blinkers...hur omfattande är "jobbet" tips på "fräna" backspeglar till en 08 Califonia Edition vista blue

Tack

Amberman

Du ska alltså Sverigekonvertera en nyimport? Borrar du i skärmen får du onda ögat av mig!! ;)

Backspeglarna med inbyggd blinkers är rent formellt inte ok att regbesikta med, men trots detta har jag aldrig hört någon få nerslag på dessa, är många som klarat en regbes med dom.

Blinkers i speglarna säger jag med!

Snygga speglar är Agent 47. (vet inte om de finns med blinkers i)

Själv har jag SAAB blinkers i skärmarna å retar mig på det.

Det är säkerligen något bängligare att dra kablar ut i dörrarna men det är det värt.

Importerade min 05-a förra våren och tyckte precis som du, gräva hål i skärmen och montera en skitful gul plupp, nääääää.

Jag köpte speglar med blinkers från grufman som är av standardmodell. Fick hjälp att montera dom och det var visst ganska pyssligt om man skall ha det riktigt snyggt med den nya kabeln dragen i befintliga kabelstammar ända fram. Men det var värt varenda spänn. Gick med nöd och näppe igenom regbesiktningen.

Mvh

Stefan

Jag hade inga som helst problem med regbesiktningen (han tyckte också det blev snyggast så)

Grattis! Våran stationschef är vädigt petig. Som ex, så godkänner han inte bakljuskonverteringen på 10-orna så det är bara att regga med EU-godkänd ljusramp i bakändan, skitfränt!

Grattis! Våran stationschef är vädigt petig. Som ex, så godkänner han inte bakljuskonverteringen på 10-orna så det är bara att regga med EU-godkänd ljusramp i bakändan, skitfränt!

Fyll gärna i din profil så man ser var du bor och berätta gärna vilken station som är så tråkig. :)