Boris65 January 24, 2011 Report January 24, 2011 Ja, vad skall man säga. Polaren rekommenderade en firma i staterna som han handlat med, hade ett helt ok pris för transpondernyckel, (se andra trådar om mina nyckelproblem och funderingar) så jag tänkte...... Vad f-n, jag kan lika bra köpa en därifrån som här i Sverige med tanke på att den blir 113:- billigare för inget alls jobb. Bara beställa och den kommer med posten. HUR F-N KAN MAN VARA SÅ SLÖ PÅ KVÄLLEN ATT MAN INTE KOLLAR VAD MAN BESTÄLLER!!!!???Nu är det dags för er att skratta gott! (Ja, jag delar gärna med mig av mina misstag för jag har kommit dit hän i livet att jag lika gärna kan skratta åt mina misstag så går det fortare över.)Istället för att beställa en nyckel, (1st) så kollade jag inte utan råkade beställa ett paket...... Inte konstigt att man blir förvånad när man ser kortutdraget... 1 st, visade sig vara 1 st paket som innehåller 10st nycklar! LOL!Så är det någon som behöver en nyckel kan ni skicka ett PM. :-)Skall åka och skära en nyckel imorgon för att kolla att allt är grönt, men programmera får vänta tills våren är här.Edit: -97 andra modellen--04 Tror jag har samma nyckel. Den heter H72PT Citera
Daniel Linde January 24, 2011 Report January 24, 2011 Hehe så det kan gå.Vad är det till för årsmodell, kan nog underlätta om du skriver ut det även här.// Danne Citera
Boris65 January 25, 2011 Author Report January 25, 2011 Så var en nyckel skuren, och den fungerade helt perfekt. (Förutom att bilen inte går att starta med den... (:-) )Nyckel kostar 195:-, det är vad jag gav. Citera
Gtttggg January 25, 2011 Report January 25, 2011 Ja, vad skall man säga. Polaren rekommenderade en firma i staterna som han handlat med, hade ett helt ok pris för transpondernyckel, (se andra trådar om mina nyckelproblem och funderingar) så jag tänkte...... Vad f-n, jag kan lika bra köpa en därifrån som här i Sverige med tanke på att den blir 113:- billigare för inget alls jobb. Bara beställa och den kommer med posten. HUR F-N KAN MAN VARA SÅ SLÖ PÅ KVÄLLEN ATT MAN INTE KOLLAR VAD MAN BESTÄLLER!!!!???Nu är det dags för er att skratta gott! (Ja, jag delar gärna med mig av mina misstag för jag har kommit dit hän i livet att jag lika gärna kan skratta åt mina misstag så går det fortare över.)Istället för att beställa en nyckel, (1st) så kollade jag inte utan råkade beställa ett paket...... Inte konstigt att man blir förvånad när man ser kortutdraget... 1 st, visade sig vara 1 st paket som innehåller 10st nycklar! LOL!Så är det någon som behöver en nyckel kan ni skicka ett PM. :-)Skall åka och skära en nyckel imorgon för att kolla att allt är grönt, men programmera får vänta tills våren är här.Edit: -97 andra modellen--04 Tror jag har samma nyckel. Den heter H72PTDuktigt!!! Citera
Boris65 January 25, 2011 Author Report January 25, 2011 Duktigt!!! Tack Robban! Det är skönt att få support från sina vänner och att dom berömmer en ibland. Citera
Gtttggg January 26, 2011 Report January 26, 2011 Tack Robban! Det är skönt att få support från sina vänner och att dom berömmer en ibland. Det var så lite. Det du gjorde, är ju NYCKELN till framgång. hahaha Citera
KenHT68 February 2, 2011 Report February 2, 2011 Är ny på forumet, bor också i Karlshamn.. Har också nyligen köpt mustang.Skall vi starta en egen klubb ? Skämt åsido. Trevligt med en till likasinnad i stan.MVH KenHT68 Citera
Recommended Posts