Jump to content

XBOX 360 och spel ämnen


BUSET

Recommended Posts

jag måste erkänna att jag har varit usel på att skriva här eftersom det trots allt är jag som startade tråden!

nu har jag förvisso fått barn igen :) men jag har hunnit med en del under sena nätter (vill man så får man lida därefter..)

jag behöver ju inte skyffla genom alla spel men senaste som jag spelade ut i lördags var FARCRY3 och herregud vilket spel...köp köp köp köp

man kan ju spela i timmavis utan att ens följa storyn men det blir ändå inte FÖR mycket av spring och tjat utan varje liten del av denna värld är ju hur cool som helst! efter jag hade spelat klart storyn så bestämde jag mig för att utforska allt samt ta kål på varenda liten pirat som fanns och det tog flera timmar bara det he he...är du osäker så satsa på begagnat för nu är priserna bra! jag säljer just nu farcry + medal of honor warfighter på en känd svensk auktions sida så passa på vetja...(moh också sjukt bra!! snacka om att få tillbaka sin heder)

kommande spel blir förmodligen: deadspace3

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok,

Dags för en väldigt långsam update...

Satt för någon dag sedan och hade nått något sånär nått slutfighten på masseffect 3 (ja jag är sent ute) men men...

Blev smått förälskad i detta spel när jag väl hade gett det en chans och BANG...boxen lägger av efter nästan 10 års felfritt ägande

OK...

Tror fan inte det tog ett dygn så hade jag ett mail från CDO...med förbokning på nya XBOX ONE! Slump,öde...ja kanske

Nu är det bokat ett iaf och slutet M.E får avnjutas på youtube dårå....

Bosse out

Link to comment
Share on other sites

Även jag har förbokat Xbox One.. 5450kr på komplett blir det billigare sänker dem priset men dem höjer det inte för dem som redan beställt.

Så du vet.. :)

//Danne

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Nu håller jag på med lite detektivarbete här....

Har pratat med Komplett och dom säger följande om deras pris på 5500kr

Microsoft har INTE satt ett slutgiltigt pris på ONE och blir det billigare än 5500 så får man ersättning (såklart) men om det blir dyrare så får man ÄNDÅ det billigare priset Dvs 5500kr

Nu är frågan då hur CDON ställer sig till samma fråga och det har jag bett dom om så vi får se vad resultatet blir

Min spontana tanke är att det eventuellt inte blir så stor skillnad i slutänden eftersom man inte direkt får några kunder på en skillnad av 1500kr!! Vem köper då av den dyrare aktören.....

Fick svar under tiden jag skrev detta och här kommer det:

Hej Bosse,

tack för att du kontaktade oss.

Detta priset är endast preliminärt och vårt pris på konsolen kommer att vara detsamma som våra konkurrenter. Så fort vi får en bekräftelse från leverantören om vilket pris det är som gäller så kommer vi att uppdatera det på sidan och för alla som har bokat konsolen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

hej synd men denna tråd uppdateras inte så ofta kanske inga som spelar längre

jag har spelat bf 4 nu många timmar så djävla bra ok lite skit med server crash o dyl men efter lite patchar så funkar det kanon nu

riktigt roligt spel så game on ha de bäst / steff

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...