BUSET January 29, 2011 Report Share January 29, 2011 övrigt är ju övrigt så jag tänkte att vi kunde starta en speltråd om admin och mod ogillar så meddela gärna mig om jag gjort något fel.jag är bland övrigt en spelälskare samt hängivet 360 fan! som många 360 spelare vet så var DEAD SPACE ett underbart spel med många timmars ren njutning he he.. och som D.S älskare vet också många att 2:an släpptes i dagarna vilket jag enkelt kan säga var en mycket efterlängtad och emotsedd release!! jag har nu lirat genom det och kan påstå att det var en LYCKAD fortsättning!! shit va gött det var att klä på sig dräkten igen och ta upp fighten mot alla morbida skapelser!jag brukar dock göra så att när jag känner mig klar så gör jag mig av med spelet för att kunna satsa på nya (det är ju inte billigt precis) så om någon vill ta över dead space 2 så hör av er vi kan ju försiktigt säga så här...diverse avgifter från icke nämnda sidor kan slippas och vi spelälskare kan idka "byteshandel" etc..tar gärna upp spelnyheter,betyg,problem vid spelande (vet ej vad göra tex..) m.m Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde January 29, 2011 Report Share January 29, 2011 Självklart har vi inget emot det.Vi är rätt snälla faktiskt.Jag lirar 360 själv. Mest Battlefield Bad Company 2/Vietnamn. Helt såld!!! Men spelar även med Kinect och då är det Kinec Sports och Adventure som gäller men även Dance Central haha!! Så är det någon som vill lira lägg till mig: SweCastelSnart skas det hem från jobbet o då blir det krigsföring i vietnamns djungler! Eldkastare såklart //danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET January 29, 2011 Author Report Share January 29, 2011 bad company är lätt något av det bästa som gjorts!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaleRider January 29, 2011 Report Share January 29, 2011 Må tilstå att jag kør Mustang på Forza2. Finns inte 64 Fairlane der men det finns 64 Ford Falcon på GT Legends Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde January 29, 2011 Report Share January 29, 2011 bad company är lätt något av det bästa som gjorts!!!Oja haft det en månad typ. Lirat ca 50h Och mer blir det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET January 30, 2011 Author Report Share January 30, 2011 du har spelat bad comp.2 hoppas jag?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde January 30, 2011 Report Share January 30, 2011 du har spelat bad comp.2 hoppas jag??Jopps.. samt expansionen dom släppte för en månad sen typ som heter Vietnamn. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
denversson January 30, 2011 Report Share January 30, 2011 Kanske skulle testa Dead space , har förbisett den titeln faktiskt.Annars är det Fallout , Masseffect och liknande spel jag fastnar för. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET January 30, 2011 Author Report Share January 30, 2011 jag var skeptisk i början men efter en stund kom man in i det!det var ett fantastisk spel som jag spelade om säkert 5ggr...så köp ettan billigt på auktion eller rea om du gillar action/rys/sci-fi2an gjorde INTE mig besviken heller!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
steff February 9, 2011 Report Share February 9, 2011 hej lite om mej och mitt spelade , jag har spelat alla battlefield spel även kört alla colin mcrae rally just nu har jag spelat 250 timmar på badcompany 2 riktigt roligt vi har ett gäng på jobbet som joinar efter vi slutat jobbet på kvällarna ( jobbar skift ) sitter på skype när vi spelar så detta är det det ultimata avkopplingen från mustang snacket så är det nån som vill adda mej på skype så heter jag steff777 där , spelar bara på pc ha de gott alla / steff Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET February 9, 2011 Author Report Share February 9, 2011 ja nu har jag iaf bokningar på fear3,battlefield3,gears of war3 (mycket 3:or)mums!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde February 9, 2011 Report Share February 9, 2011 Sitter o lurar på att förboka BF3 jag oxå, ska helt klart ha det.Frågan är bara om man ska förboka eller stå på MediaMarkt på releasedagen.Priset brukar alltid kunna va kalas där Ser fram emot det!steff: det är kalas o jobba skift, vi gör lika på jobbet. Nattspel är det bästa spelandet!// Danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
steff February 9, 2011 Report Share February 9, 2011 ser framimot bf3 men det är ju först till hösten nu ser jag fram i mot våren då får speladet vänta då är det mustang som gäller / steff Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET March 27, 2011 Author Report Share March 27, 2011 senaste tillskottet avklarat...nämligen homefront!javisst,ok men lägg inte pengar på det. påminde spelmässigt om terminator salvation! snabbt ihopsatt och rätt så rörigt OCH kort!!BF3 ser bara mumsigare o mumsigare ut iaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde September 2, 2011 Report Share September 2, 2011 Dags att lyfta vinter aktiviteterna lite ! Nu är det riktigt nära till Battlefield 3...Vi sitter som på nålar på jobbet och förundras över varje smygtrailer som släpps!Blev en förbokning utav Limited Edition varianten på Game.27 oktober, känns som man blir krigare på heltid!Det man blev riktigt glad över att se va ju att nu jäklarns kan man ligga raklång i spelet. Det har ju inte gått tidigare Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET September 2, 2011 Author Report Share September 2, 2011 ja gud va jag längtar efter det spelet så grabbar,några speltips tills dess? jag har lirat crysis 2 nu nån månad (o ja jag var sen med att skaffa det) men jävlar anamma vilket lir...oh my! som jag älskar det he he..spelat genom hela kampanjen säkert 6 ggr och lirat lite favvobanor på det!kollar speltuben varje dag efter nytt godis men ibland missar man nått skoj som redan är ute! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde September 2, 2011 Report Share September 2, 2011 ja gud va jag längtar efter det spelet så grabbar,några speltips tills dess? jag har lirat crysis 2 nu nån månad (o ja jag var sen med att skaffa det) men jävlar anamma vilket lir...oh my! som jag älskar det he he..spelat genom hela kampanjen säkert 6 ggr och lirat lite favvobanor på det!kollar speltuben varje dag efter nytt godis men ibland missar man nått skoj som redan är ute!Crysis 2 är riktigt snyggt! Tyvärr kommer det lite "monster" o grejer. Och jag är inte så sugen på att mörda sådana saker. Doom gillade jag dock starkt ändå. Fast det va några år sedan iof hehe... Nya Call Of Duty är ju också något man bara måste testa när det kommer. Fast det tar jag nog till PCn.Battlefield blir till Xboxet, enbart för att kollegerna lirar där. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET September 3, 2011 Author Report Share September 3, 2011 ja jag måste säga att delen med aliens var det sämsta även om det är typ hela grejen! men som ren action,speciellt mot fiendesoldaterna var goddie goodie självklart är COD bokat oxå he he...me nu har jag en stoor lucka tills dom spelen kommer och jag måste spela asg..vill ni sitta länge o väl o älskar lite sneak så kan jag varmt rekommendera sniper ghost warrior som idag kostar 50-100kr o då får man mycket spel för slanten (handlar till 95% om en ensam sniperkille i djungeln) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
steff September 3, 2011 Report Share September 3, 2011 förbokat bf3 på mediamark ska bli såååå skoj karkand grym bana Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde September 20, 2011 Report Share September 20, 2011 Den 29e september släppts Open Beta för BF3. Både på PC, Xbox samt PS3.PC laddas ner via Origin och Xbox / PS3 laddas ner via dashboarden.De som köpt senaste Medal Of Honor kommer få pröva betan 48h tidigare. Alltså den 27e September!Jävligt nära nu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET September 21, 2011 Author Report Share September 21, 2011 vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha vill ha........................................................................................................................arrgh.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde September 21, 2011 Report Share September 21, 2011 Är det verkligen bara vi 3-4st som spelar nått tv spel?Låter lite tamt Om någon lirar på xboxen, antingen BF2 Bad company eller när BF 3 kommer så adda mig: SweCastel// Danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET September 21, 2011 Author Report Share September 21, 2011 ja vår tråd har väl inte varit het precis he he...men vi som diggar är ju här har varit en jävla lucka nu i mitt spelande,för stort gap mellan dom olika titlarna lääängtar.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde September 21, 2011 Report Share September 21, 2011 Nästa fredag smäller det.Känns som man kan bli rätt beroende redan av Betan .) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET September 21, 2011 Author Report Share September 21, 2011 ja sen öser det nog på under höstens mörka dagar!höstrally på lördag (om vädret inte fuckar) sen är det bara besiktning o in i stallet för denna säsong! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts