cre8or May 2, 2004 Report Share May 2, 2004 Har lite frågor som jag hoppas att någon kan besvara, är ny i ämnet Mustang så jag kan behöva lite hjälp.1. Någon kunnig som kan tyda chassikoden och ge mig den informationen..Chassinr: 5F07A6183792.Sedan tänkte jag höra om den finns någon som vet nån firma som säljer kompletta tänddelssatser (kablar, rotor, stift, förd.lock m.m) med bra kvalitet? Pris? till en 65:a med 289:a. Skulle behöva bytas inför sommaren.3. Vilken olja (viskositet osv.) är att rekommendera till dessa motorer?Tackar på förhand//Joel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
AM May 2, 2004 Report Share May 2, 2004 5=1965F=Dearborn07=HardtopA=289-4V618379=Tillverkingsnr. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe N cmc712 May 2, 2004 Report Share May 2, 2004 Tändningsdelar hittar du på tex. Hansen Racing eller hos någon av deras ÅF. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
cre8or May 2, 2004 Author Report Share May 2, 2004 Tackar för dessa svar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts