bjope45 March 9, 2011 Report Share March 9, 2011 Hej,Börjar tro jag gjort ett felköp....Köpte en SCT tuner från CJponyparts för att använda till min 01´a.Den har lätta mods som CAI etc. Dessutom byter jag snart till annan hjuldimension och vill ställa in det.När tunern kom från CJ fanns det inga tunes med. Plötsligt står det på deras hemsdia:"We are unable to provide tunes for customers outside of North American because of fuel differences."Jag menar vaf.... vi har ju bättre soppa än vad de har därborta.Är det någon som vet var man kan få tag på tunes för min tuner??/Björn Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde March 9, 2011 Report Share March 9, 2011 Breenspeed.comGettorq.comTex... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET March 9, 2011 Report Share March 9, 2011 ja snacka med erik på torq så hjälper han dig!alternativt kan du ju maila dom du köpte den av och be dom ge dig en tune som är översatt till deras soppa! det går ju att översätta oktantalen så att du får en tune på vår soppa med deras soppa varianter. fan det lät struligt men du hajar nog dock är nog bäst att snacka med erik Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Åberg February 10, 2013 Report Share February 10, 2013 Hej,Börjar tro jag gjort ett felköp....Köpte en SCT tuner från CJponyparts för att använda till min 01´a.Den har lätta mods som CAI etc. Dessutom byter jag snart till annan hjuldimension och vill ställa in det.När tunern kom från CJ fanns det inga tunes med. Plötsligt står det på deras hemsdia:"We are unable to provide tunes for customers outside of North American because of fuel differences."Jag menar vaf.... vi har ju bättre soppa än vad de har därborta.Är det någon som vet var man kan få tag på tunes för min tuner??/BjörnSamma problem här...och BAMA tunes kan man inte få om man har ett kreditkort utanför USA, herregud så efterblivna Amrisarna är ibland Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde February 10, 2013 Report Share February 10, 2013 Samma problem här...och BAMA tunes kan man inte få om man har ett kreditkort utanför USA, herregud så efterblivna Amrisarna är ibland Jag har köpt från Bama typ 2010.Men annars har ni Brenspeed.//danne Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Åberg February 10, 2013 Report Share February 10, 2013 Jag har köpt från Bama typ 2010.Men annars har ni Brenspeed.//danneKollar vad som finns eller försöker ordna en BAMA via min frus släktingar i USA. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjope45 February 10, 2013 Author Report Share February 10, 2013 Jag skickade tillbaka den tomma SCT'n till CJ Ponyparts och köpte en ny från Torq.Fick de tunes jag behövde per e-mail. Funkade utmärkt!!//BjörnSent from my iPhone using Tapatalk Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts