xstang March 14, 2011 Report March 14, 2011 Jag håller på och montera ny golvmatta i bilen då jag stötte på ett konstigt fenomen.Hörnet vid bakre trim panelen "fattas". Det är en rund bit bort och kanten är snyggt sydd. Jag undrar ifall någon vet vart denna mattan kan höra, till vilken modell. För till en HT passar den inte.Obs, mattan kom med "som ny matta" vid bilköpet förra våren. Citera
fast66 March 14, 2011 Report March 14, 2011 MAttan är till en fastback. Fastbackens glasfiberpaneler går ned mot mattan.Har motsatt fenomen, vilket inte syns, fick en HT-matta till en fastback (länge sen nu) Citera
xstang March 14, 2011 Author Report March 14, 2011 Just det, jag misstänkte det till en början, men blev fundersam då NPD visar i sin katalog att samma matta passar till FB och HT.Tusen tack för svaret! Det var ju bättre för din del, dvs. för mycket material är lättare att korrigera än för lite... Citera
Recommended Posts