Charliee March 17, 2011 Report March 17, 2011 Jag kommer att åka ner till Statoil hyltena på fredagen och vara där strax innan kl 12för den gemensamma turen till High Chaparral.Om någon mer åker längst samma sida Vättern som jag kanske ni vill slå följe frånKorsgården väg 195. Det ligger 4 km efter Södra infarten till Hjo. //Calle Citera
Palle W March 17, 2011 Report March 17, 2011 Bra att du är på hugget redan Calle, och funderar på resan till HC!Dessutom kommer regionansvariga att lägga ut förslag på gemensamma åk när det närmar sig tiden för Sommarträffen. De kommer att få listor på anmälda deltagare, och kan lägga lämpligt förslag på färdväg, utifrån detta.Väl mött på HCPalleIngår i planeringsgruppen Citera
Charliee March 17, 2011 Author Report March 17, 2011 Det låter ju toppen!Klart man är på hugget, det är ju bara 126 dagar kvar idag! Citera
Daniel Linde March 17, 2011 Report March 17, 2011 Trist att jag måste åka så sent på fredagen från Gävle.Men det är som det är Får ju träffa er alla där nere iaf.// Danne Citera
Pelle cmc 375 March 17, 2011 Report March 17, 2011 Jag hoppas att vi åker gamla "Riksettan" från Hyltena! Citera
Gtttggg March 17, 2011 Report March 17, 2011 Trist att jag måste åka så sent på fredagen från Gävle.Men det är som det är Får ju träffa er alla där nere iaf.// DanneJobbar du den fredagen? Begär ledigt, vettja. Vi lär ses *här nere* Citera
Daniel Linde March 17, 2011 Report March 17, 2011 Jobbar du den fredagen? Begär ledigt, vettja. Vi lär ses *här nere*Sambon jobbar o kan inte va ledig. Men vi åker vid 14 tiden iaf.Missar maten antar jag o westernshowen. Men det e bara o gilla läget Citera
Gtttggg March 17, 2011 Report March 17, 2011 Sambon jobbar o kan inte va ledig. Men vi åker vid 14 tiden iaf.Missar maten antar jag o westernshowen. Men det e bara o gilla läget Det var synd men kör nonstop så gott du kan och synda mot fartgränserna. Då missar du inte så mycket förhoppningsvis. Citera
Daniel Linde March 17, 2011 Report March 17, 2011 Det var synd men kör nonstop så gott du kan och synda mot fartgränserna. Då missar du inte så mycket förhoppningsvis. Det blir väl lite så. Kanske nere till 8-9 skulle jag tro. Men kör enligt lagboken Citera
Gtttggg March 18, 2011 Report March 18, 2011 Det blir väl lite så. Kanske nere till 8-9 skulle jag tro. Men kör enligt lagboken Alright, vi väntar på dig o din sambo. Citera
Daniel Linde March 19, 2011 Report March 19, 2011 Alright, vi väntar på dig o din sambo. Det gör ni rätt i. //Danne Citera
Daniel Linde May 11, 2011 Report May 11, 2011 Trevligt det ser ut som man kanske kan åka på morgonen iaf på Fredagen! Hoppas så man kan åka kortege Och vara med på maten och showen Inte många dagar kvar nu Citera
Palle W May 12, 2011 Report May 12, 2011 Jag hoppas att vi åker gamla "Riksettan" från Hyltena!Jodå Pelle, det kan du räkna med. Citera
Recommended Posts