Jump to content

Tierp Arena 7 Maj


Daniel Linde

Recommended Posts

Hej,

Hörde ett rykte från Camaro klubben att vi CMC tydligen var inbjudna till Tierp på deras första dragracing tävling (ej invigningen alltså).

Är det någon som har mer information angående detta och kan bekräfta att så är fallet?

Låter riktigt trevligt om detta stämmer!

Mvh

Danne

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej...enligt Camaros o Tacs hemsida så ska de båda klubbarna dit den 7/5 och de tänker åka vidare till Gävle cruising på kvällen..

Enligt deras hemsidor så är 4 st klubbar inbjudna ....om mustangklubben är ?? jag såg att det är fritt inträde för bil o förare o en passagerare....hoppas att Uppsala mustang gäng tar tag i det här....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Aaa tydligen hade Camaro klubben för Gävle området möte/träff igår och då hade det sagts att även vi va inbjudna. Men jag har inte hört något från nån ansvarig i klubben. Men det lär väl visa sig.

Jag ska lätt ta mig till Tierp på dagen om detta stämmer för att sedan cruisa här hemma :) OCH det är musse träff i Gävle den 7e också :)

Stämmer det inte tar jag BMWn till Tierp :)

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Om man läser på Camaros, Tacs o Corvettes hemsidor så ska de tre klubbarna åka dit den 7/5.....man bör vara där 8.00 senast 8.30 för

träningarna börjar 9.00...som jag skrev tidigare så åker bil o förare o en passagerare in gratis till en speciell uppställning för klubbilar

inom området.....

Hur gör vi i mustangklubben?? har vi nån inbjudan???

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Jag tror det är bortkastad tid o kolla med STHLM södra.......jag tror mer på Uppsala gänget.....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Läget är detta , cmc771 Peter Nybom har ansvaret för hela Mälardalen oavsett norr eller söder,

Lindé ta kontackt med Peter N, vi har haft ett mötte i regionen och där har det saknas en

del personer från andra delar i regionen, som då inte heller har vetskap om vad som sagts givetvis.

Mötet har vi haft tillsammans med Camaro, Trans Am, och i första hand angående Pony Car, men

vi fick också veta en del om detta men som skrivits, under mötet kom inbjudan för CMC via Trans

Am, Camaro om att även ställa upp CMC på plats.

Det är alltså bränn hett att fixa någon form av organisering runt detta, det finns en del att göra här.

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Du "linde" fick du nått svar???

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hej alla

Till en början vill jag meddela att jag inte fått något e-mail ang. denna tråd, men såg att jag hade ett privat meddelande här på forumet.

Det bästa är att kontakta mig via e-mail eller på Mälardalens klubbtelefon.

Jo nog har vi fått inbjudan alltid, men vi valde bort att lägga någon träff där. Anledningen var att vi ville lägga krutet på Pony Car Meet Reunion vid Bromma flygfält, som kommer kräva en stor organisation. Men det innebär inte att man kan åka till Tierp ändå. Vi hade dessutom redan tidigare lagt träfflistan för 2011 & höll på för fulla muggar att organisera alla klubbvärdar, så vid det tillfället detta dök upp fanns det inte med på agendan. Och vi klubbvärdar tyckte det räckte med dem som redan är spikade. Nästa år kanske vi väljer att organisera en träff till Tierp.

Men om någon vill ta på sig uppgiften att hålla i Tierp kan man höra av sig till mig.

:wave:

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej...nu har vi fått svar från klubben.....se tidigare inlägg.....

Personligen tycker jag det är synd att man inte skriver ut inbjudningar i kalendern som förr ...då det stod om klubben deltar eller ej....

för det finns ju intresserade som kanske vill åka på egen hand o umgås med kamrater som kanske åker andra biltyper...men skit i det nu....

Ikväll träffar jag en av ägarna av banan så jag ska kolla om det är något bekymmer om det är några fler än mig som är intresserade att åka dit o åka in o parkera bredvid de andra klubbarna....så ni som är intresserade skriv det här nu så vi vet hur många som kommer...

Mitt mål med detta är att åka o titta på dragracing...( är inte intresserad av nått med pokaler bland våra egna bilar)

Jag återkommer med info imorgon om det är några intresserade.....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hej...nu har vi fått svar från klubben.....se tidigare inlägg.....

Personligen tycker jag det är synd att man inte skriver ut inbjudningar i kalendern som förr ...då det stod om klubben deltar eller ej....

för det finns ju intresserade som kanske vill åka på egen hand o umgås med kamrater som kanske åker andra biltyper...men skit i det nu....

Ikväll träffar jag en av ägarna av banan så jag ska kolla om det är något bekymmer om det är några fler än mig som är intresserade att åka dit o åka in o parkera bredvid de andra klubbarna....så ni som är intresserade skriv det här nu så vi vet hur många som kommer...

Mitt mål med detta är att åka o titta på dragracing...( är inte intresserad av nått med pokaler bland våra egna bilar)

Jag återkommer med info imorgon om det är några intresserade.....

MVH "my little pony"

Intresserad!

//danne

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej linde....nu har jag försökt o svarat 2 kvällar men det slutar med att jag inte har behörighet att svara här.....

Fast jag har positivt medellande att bertätta???? är det tiden som spökar som inloggad elleR? för jag skriver ju säkert ett medellande på mina 15 min.....

MVh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Nu föröker jag svara SNABBT...

vi är välkomna dit ihop med de andra bilklubbarna 2011-05-07 ... vad gäller jo bilutställning med bilparad mm

Men vi måste vara där före kl 8.00

Jag måste ha namn på de som kommer med sina mustanger för att skicka in 1 vecka i förväg...

Så skicka mig namn o vilka mustanger som gäller med årsmodell o färg senast fredag kl 18.00 2011-04-29

Allt är för att vi ska få ut våra fribiljetter....

om mera info maila mig ....

Observera detta är inte nått med med mustangklubbens regi, endast med mustangägare....

mail storstadensbygg@telia.com

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hej linde....nu har jag försökt o svarat 2 kvällar men det slutar med att jag inte har behörighet att svara här.....

Fast jag har positivt medellande att bertätta???? är det tiden som spökar som inloggad elleR? för jag skriver ju säkert ett medellande på mina 15 min.....

MVh "my little pony"

Det låter ju inte bra det inte. Skickar ett PM till dig.

Link to comment
Share on other sites

Nu föröker jag svara SNABBT...

vi är välkomna dit ihop med de andra bilklubbarna 2011-05-07 ... vad gäller jo bilutställning med bilparad mm

Men vi måste vara där före kl 8.00

Jag måste ha namn på de som kommer med sina mustanger för att skicka in 1 vecka i förväg...

Så skicka mig namn o vilka mustanger som gäller med årsmodell o färg senast fredag kl 18.00 2011-04-29

Allt är för att vi ska få ut våra fribiljetter....

om mera info maila mig ....

Observera detta är inte nått med med mustangklubbens regi, endast med mustangägare....

mail storstadensbygg@telia.com

MVH "my little pony"

Kallas VA ROLIGT!!!!

Det kommer PM från mig inom kort!

Bra jobbat!!

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej alla intreserade.....( du linde jag har läst alla medellande, det är helt ok med va du gjort o gör...)

just nu är klockan mycket...Men ni alla som är intesserade så maila mig så återkommer jag med svar till Er här eller på mail...

hoppas vi blir många till detta....

Jag ska skriva på nytt imorgon bitti lite mer utförligt om detta p.g.a datan har lagt ner under tiden jag skrivit hit...men linde har fixat det..

mer info imorgon alltså....

MVh "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Så här ser inbjudan ut...

Inbjudan till Tierp Arena Bilutställning 2011-05-07 samtidigt som NDRS Nat´s

När vi kör vår första dragracingtävling på den nybyggda Tierp Arena i maj vill vi ge publiken en helhetsupplevelse. Förutom förstklassig dragracing kommer vi att anordna en hel del kringaktiviter,däribland en utställning.

Vi vill härmed bjuda in dig att delta i denna utställning med ditt fordon.

Deltagande är gratis med följande villkor:

- Inträde för förare plus en (1) passagerare ingår.

- Utställningsplats och möjlighet att delta i en rullande parad på arenan ingår.

- Tillträde till den stora läktaren kommer kunna köpas till ett reducerat pris,beroende på deltagarantal från respektive klubb ( Detta fastställs i god tid).

- Alla deltagare får en ingående presentation av projektet och inblick bakom kulisserna.

- Utställaren står för sina egna fasta kostnader för mat och dryck. Det kommer att finnas tillgång till frukost , lunch, och middag.

Det är ju kul o få se detta och att få stå till sammans med kompisar som åker andra biltyper....

Anmäl er till min mail storstadensbygg@telia.com senast fredag 2011-04-29 kl 18.00 , för jag måste skicka in era namn med passagerare

och gärna med vilken bil ni åker med till Tierp Arena 1 vecka innan så jag får biljettern till Er....

Vid frågor maila...

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...