Backman cmc 1152 April 21, 2011 Report April 21, 2011 Kan någon hjälpa mig med dessa kablar som ligger på motorn?Finns en kontakt med fyra trådar och en med en tråd, de till värmegivarn och oljetrycksgivarn är klara. Då finns tre kvar en svart med gula prickar,en röd med ljusblå rand och en röd med gula prickar. En skall nog till strömspolen men vilken och vad är de två andra. Bilen är utrustad med varvräknare kan någon vara till den? Citera
Backman cmc 1152 April 24, 2011 Author Report April 24, 2011 Hittar inget elschema som har mer än tre trådar, och min bil har fem?Ingen som kan hjälpa mig? Citera
John April 24, 2011 Report April 24, 2011 Red/yellow hash =Trottel solenoidBrown/Yellow dots =Vacuum sollenoidRed/LT Green =Ign CoilBlack/Yellow Hash = Air condSvårt att avgöra de exakta färgerna på ditt kort.// John Citera
Backman cmc 1152 April 24, 2011 Author Report April 24, 2011 Tackar John!Då behöver jag bara den röd/gröna då, säkert den jag trodde var röd/ljusblå. Citera
Recommended Posts