hammarby Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Jag undrar var köper jag ett batteri til min 95:a cab. Har letat hos mekonomen och meca, men inte hittat.Weine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Eftersom du har en Ford,är det nog inte helt otroligt att din lokala Ford handlare har (Grufmans). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Jag beställde från Grufman. Beställde en lördag hämtade på posten på tisdagen eller om det va onsdagen.// Danne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest my little pony Posted April 23, 2011 Report Share Posted April 23, 2011 Hej.....Vi i mustangklubben har ju ett centralavtal med rabatter som finns typ under klubbens sida....Vi har avtal med SGA i Bromma de har en massa batterityper , jag har köpt många batterier där, vi har tror jag 28% rabatt där..Mät ditt batteri i L x B x H o var polerna sitter o vilket ampere tal du ska så lovar jag dig att de är billigast på batteriet....märket på batterier är Banner...MVH "my little pony" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted April 23, 2011 Author Report Share Posted April 23, 2011 Tack för tipsen, ska kontakta dom i Bromma först då det är närmare dit, återkommer senare vad det blev. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammarby Posted May 7, 2011 Author Report Share Posted May 7, 2011 Har nu varit och handlat ett batteri, det blev global i Länna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts