Power Kecke May 5, 2004 Report May 5, 2004 När jag tänker efter har jag aldrig sett en Mystic Cobra i Sverige... Är det någon som sett detta spöke med den märkliga lacken i Sverige? Citera
Spock May 15, 2004 Report May 15, 2004 I'm in love!! Vilken fet lack den hade! Såg en variant på E-bay. Hmm, det får helt klart bli nästa projekt. Fast då är man väl inte ensam i Sverige om att ha en Mystic. Citera
Jollyroger August 5, 2005 Report August 5, 2005 Jag har en 2004 intagen ny från Canada juni förra året. enda exet i europa hittills. har Bytt pulley och och chip och lite annat nu ca:450 RWHP Citera
overlake CMC 1202 August 5, 2005 Report August 5, 2005 Samma trim som min då...Ska vi race:a kanske.Eller kanske en liten träff på Onsdag på MC Donalds Årsta? Citera
Jollyroger August 8, 2005 Report August 8, 2005 Jag bokar in det. Rejsa vem vet? om andan faller på så kanske. Citera
overlake CMC 1202 August 8, 2005 Report August 8, 2005 Ja, kom ner på onsdag så man får kolla in pärlan.19.00 Mc Donalds Årsta Citera
Jollyroger August 11, 2005 Report August 11, 2005 Få se om vädret är bättre nästa onsdag. Det såg ju lite bistert ut igår.Jag kollade priserna på mustangperformance.seigår och jämnförde dom med priserna på rpmoutlet.com.Och dom är 50% dyrare på nästan allt här i sverige.Klart dom ska överleva men lite väl saftigt påslag tyckerjag. Citera
olesch August 11, 2005 Report August 11, 2005 Få se om vädret är bättre nästa onsdag. Det såg ju lite bistert ut igår.Jag kollade priserna på mustangperformance.seigår och jämnförde dom med priserna på rpmoutlet.com.Och dom är 50% dyrare på nästan allt här i sverige.Klart dom ska överleva men lite väl saftigt påslag tyckerjag. Jo, det må jag säga, riktigt bra priser.Någon som beställt därifrån innan? Citera
Jollyroger August 17, 2005 Report August 17, 2005 Få se om vädret är bättre nästa onsdag. Det såg ju lite bistert ut igår.Jag kollade priserna på mustangperformance.seigår och jämnförde dom med priserna på rpmoutlet.com.Och dom är 50% dyrare på nästan allt här i sverige.Klart dom ska överleva men lite väl saftigt påslag tyckerjag. Jo, det må jag säga, riktigt bra priser.Någon som beställt därifrån innan?Nej. Men jag har beställt från SHM och det fungerade bra! snabb leverans med ups till dörren också. Jag tänkte beställa catback Magnaflow system från RPM outlet i höst. så får vi se hur leveransen fungerar. jag återkommer med resultatet. Citera
Recommended Posts