Beijar May 21, 2011 Report May 21, 2011 Körde på ett rådjur igår kväll. Plåt och plastskador. Tips på bra verkstad i Stockholm, helst i de södra delarna mottages tacksamt. Så djävla trist.. Suck. Citera
FastMagnus May 21, 2011 Report May 21, 2011 Tråkigt; När det händer; jag har en komplett front från en gt/cs 08a så delar finnes snabbt Citera
Beijar May 21, 2011 Author Report May 21, 2011 Luften går verkligen ur en.. Har lite annat pyssel jag borde göra på den.. Men just nu känns det iskallt. Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 22, 2011 Report May 22, 2011 Hej.Har du hittat hjälp? annar tycker jag att du vänder dig till Danielito Plåt-Lack,dom kan säkert hjälpa dig. Citera
Beijar June 13, 2011 Author Report June 13, 2011 IF skickade mig till en verkstad som jag inte är så nöjd med nu.. men de får en chans till. Skall lämna in den igen nästa vecka och jag är rätt säker på att det slutar med omlack av alla delar en gång till. Slipspår, rinningar, dåligt spacklat osv osv... Känns ju som man hamnat på "macken".. Citera
nafets June 14, 2011 Report June 14, 2011 Fasen va trist! Hade jag varit du hade jag omedelbart bytt försäkringsbolag, som anlitar en sån oseriös plåtverkstad. Det verkar som att IF prioriterar pris framför kvalite. Citera
Beijar June 14, 2011 Author Report June 14, 2011 Jo, det blir nog byte av bolag. Tänkte låta detta bli klart först. Trist att det är så mycket pajaser i bilbranchen. Citera
Tommy persson June 15, 2011 Report June 15, 2011 Tråkigt; När det händer; jag har en komplett front från en gt/cs 08a så delar finnes snabbtVad begär du för den fronten Citera
FastMagnus June 15, 2011 Report June 15, 2011 Vad begär du för den frontenBud tack! Grejerna är felfria..Finns även orginal Xenonljus till Citera
RoTe June 17, 2011 Report June 17, 2011 Att få ett jobb rätt från början från en billackerare är snudd på omöjligt. "Försäkringsjobb" betraktar lackerarna som något katten släpat in, trots att det är försäkringsjobben som gör att lackeraren får mat på bordet.Jag hävdar att lackerare är ett jävla släkte som sällan visar någon arbetsmoral eller arbetsheder över huvud taget.Varför det är så här vet jag inte, kan det ha med upphandlingar att göra? För att lackeraren ska överleva måste han lägga lägsta budet på försäkringsbolagens upphandlingar, annars kan han stänga igen butiken för gott?Jag opponerar mig inte emot att lackerare gör fel, det gör alla branscher, men lackerare till skillnad mot många andra branscher, tittar inte ens på jobbet de utfört innan utlämning till kund. De skiter fullständigt i slutprodukten utan det är helt upp till kunden att klaga/bråka för att få rätt. Citera
Recommended Posts