BUSET June 10, 2011 Report June 10, 2011 lider med dig min vän...fy fan att stå ut med sån skit o från första dag oxå...suck!mitt råd (fan ingen tröst heller precis...) fixa o sälj,köp annan bil eller modell och försök se ljuset!jag har själv haft "måndags" exemplar o det är fan inte roligt Citera
Daniel gt June 10, 2011 Author Report June 10, 2011 hissade upp bilen idag och fick en erfaren meck att känna o klämma lite, glappet vid pinjongen va helt normalt, inget glapp i knutar, jobbigaste nu är att få den att klara reg bes med avgassystemet. Citera
BUSET June 11, 2011 Report June 11, 2011 hur har det gått med att ragga upp orginal system bland kolleger o vänner?i värsta fall kan jag erbjuda slutdämparna men det blir ju oxå dyr frakt etc.. Citera
RoTe June 11, 2011 Report June 11, 2011 Detta är ju tyvärr baksidan med att köpa bil osedd på andra sidan atlanten.Allt för många svenskar tror dom kan gräva guld genom att importera en bil själv. Detta är risken och vissa åker dit... Citera
Daniel gt June 12, 2011 Author Report June 12, 2011 Tack snälla buset!! Nu ser det tyvrr ut som att jag skulle behöva ett komplett system inkl grenrör för att klara regbes, så här skriver bilprovningen ang avgas: Ett fordon som tidigare har varit registrerat och tagits i trafik i ett annat land inom EES-området uppfyller avgaskraven, under förutsättning att det inte är ombyggt eller trimmat. Det betyder att fordonet ska ha det utförande som fordonet hade när det serietillverkades åhhhh ingen som har ett system att låna, hyra eller sälja?? Citera
BUSET June 13, 2011 Report June 13, 2011 vad jag kan tipsa om,är tyvärr bara detta (om íngen här inne kan hjälpa dig)regga dig på grufmans forum där många trimmar o bygger om,kolla med medlemmarna där,bla robban ovanför är medlem!du kan även vända dig till osbyskroten som är störst i landet på skrotade jänk och dom har flera mustanger hemma...kan bli dyrt men måste du måste du! alternativet är ju att köpa nytt vilket blir än dyrare..ledsen att jag inte kan bistå mer Citera
Runeb June 14, 2011 Report June 14, 2011 hejHar mycket fina originaldämpare-säljer billigt om du är intresserad Citera
Recommended Posts