Daniel Strand July 20, 2011 Report July 20, 2011 Har precis skaffat ny mobil med android. Finns tydligen någon app för att läsa forumet med. Finns det några fördelar med appen jämfört med att köra i vanliga webbläsaren? Någon som testat appen?/ Daniel Citera
Daniel Linde July 20, 2011 Report July 20, 2011 Hej,Tapatalk är det du tänker på. Den stöder CMC forumet.Jag använder den för att läsa/skriva på forumet.Funkar mycket bra // Danne Citera
Daniel Strand July 20, 2011 Author Report July 20, 2011 Fördelar / nackdelar mellan app och vanliga web läsaren? Citera
Per Berglund July 20, 2011 Report July 20, 2011 Absolut Tapatalk!!Går kvickt som tusan jämfört med web läsaren samt gränssnittet blir mycket tydligare.Inga nackdelar vad jag märkt. Citera
PAL July 21, 2011 Report July 21, 2011 Har bara köpt en app till min telefon och det är Tapatalk. 19:- (om jag inte minns fel) mycket välinvesterade kronor. Du klarar dig långt med gratisversionen, men det är gott att kunna svara när andan faller på Sent from my Desire HD using Tapatalk Citera
RoTe July 22, 2011 Report July 22, 2011 Känns otroligt löjligt att den lägger till en reklamtext efter allt man skriver trots att man betalt för programvaran... Citera
Daniel Linde July 22, 2011 Report July 22, 2011 Känns otroligt löjligt att den lägger till en reklamtext efter allt man skriver trots att man betalt för programvaran...Test ingen reklam Citera
PAL July 22, 2011 Report July 22, 2011 @Robert T: En ren inställningsfråga vilken signatur man vill ha med. Ren och skär lathet att jag inte gjort något åt det . Sen kan det i o f s vara relevant information eftersom det inte är kul att skriva romaner via telefonen.Nu är signaturen borttagen Citera
Recommended Posts