Per Berglund July 23, 2011 Report July 23, 2011 Vilken chock jag fick i morse när jag på TV fick se den massaker som skett i NorgeMina tankar går till alla anhöriga till de som drabbats! Citera
CMC 1061 Berra July 23, 2011 Report July 23, 2011 Det är så sjukt med denna terror. Hoppas det utrotas till slut Citera
ThomasFB July 23, 2011 Report July 23, 2011 Tellus är en vacker planet, men sjuka individer ur släktet Homo sapiens sapiens tillför obeskrivlig mängd ondska till ekvationen.Ord kan inte beskriva grymheten, man blir stum. Citera
Lygdman cmc813 July 23, 2011 Report July 23, 2011 Jag fattar inte hur sjuk i huvet man måste vara för att göra en sån här sak, och att dessutom blanda in oskyldiga jag fattar inte...Och jag som de flesta andra kan bara beklaga sorgen Citera
laxkungen July 23, 2011 Report July 23, 2011 Det har varit en tung dag och mina tankar går till alla anhöriga och drabbade som har blivit utsatta för vansinnet i Norge. Citera
Recommended Posts