mhdin July 24, 2011 Report July 24, 2011 Nyss hemkommen från en mycket trevlig helg.Vill skicka ett stort tack till alla som arrangerat fixat o. å så.Tackar så mycket från mig o. barna.Micke Citera
vallarn1 July 24, 2011 Report July 24, 2011 Även jag vill tacka arrangörerna, bra planerat och utformat. Det har varit en mycket trevlig helg tack vare bra arrangerat och trevliga deltagare. Det var även bra att det inte blev det regnväder som var utlovat, dom skurar som kom var ju inte något problem Tack för en trevlig helg./Peter Citera
steff July 24, 2011 Report July 24, 2011 vi från borås vill tacka alla som fixade denna träff ingen nämd ingen glömd för en kanonträff och en mycke fin crusingrunda / crew från endofsummer Citera
lope July 24, 2011 Report July 24, 2011 Hjärtligt tack även från mig med familj till en toppenhelg. Allt var på topp !! Superbt arrangemang, fin crusin runda med Mustanger vart man än såg, god mat, trevligt sällskap med gamla vänner & nya, och vilken tur med vädergudarna......! Denna karamell kan man suga på länge !!!!Mvh Lope Citera
Håkan Dalarna CMC1384 July 24, 2011 Report July 24, 2011 Instämmer!Ett extra tack till de som stannade och hjälpte oss när våran bil la av strax före HC Verkar som att det "bara" var lite glapp för vi kom hem utan problem idag ! Citera
Daniel Linde July 25, 2011 Report July 25, 2011 Stort tack till alla som såg till att detta blev kanon!Och vilken otrolig tur vi hade med vädret!!!Men snart är det väl dags igen! 2014 eller hur va det!Det går fort!// Danne Citera
Recommended Posts