Umeå July 25, 2011 Report Share July 25, 2011 Vilken tid öppnar hagen på lördag?? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools July 25, 2011 Report Share July 25, 2011 Jag är där vid 9 för att ockupera "våran" plats. Officiellt öppnar det kl. 10.Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bossrules August 2, 2011 Report Share August 2, 2011 Bra jobb som vanligt=) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools August 5, 2011 Report Share August 5, 2011 Tack, Peter!Önskade bara att du kom på fler träffar. Du har ju en ganska "annorlunda" bil!Det skulle va kul att prata lite, och höra vad du gjort. Hör av dej! Nästa helg blirdet Krants Challenge i Vännäs. Sugen på att ställa upp? Två bilar i klubben kommeratt tävla. Det skulle va kul med en till!http://www.usabil.nu/KranztChallenge/Och ett exempel: Mvh.P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
bossrules August 5, 2011 Report Share August 5, 2011 Väldigt roligt att höra:D. Man har känt sig lite som det svarta fåret:p då man glidit in på de få träffar man varit på. Som en katt bland hermelinerna ungefär. Ska se vad jag kan göra för vi är mitt uppe i flytt och barnafödande. Om inte annat så kanske någon kompis vill låna bilen och dra en repa ner till Vännäs. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts