Zolid August 1, 2011 Report August 1, 2011 Tja, Min varvmätare fungerar inte en majoritet av tiden, ibland fungerar den bra, ibland låser den sig. Det är snarare längre perioder som den fungerar/inte fungerar. Jag ska lämna in bilen nu i veckan och få det fixat på garantin men tänkte höra vad det kan bero på ändå. Jag misstänker någonslags elfel, även vänster framlykta kan glappa när man har halvljus. Spänning/jordningsfel?Funderar på att köpa verktyg för att läsa av felkoder, någon som har en rekommendation? Citera
Daniel Linde August 1, 2011 Report August 1, 2011 SCT Xcalibrator 3 men jag tror inte dessa verktyg kan läsa av sådana felkoder.Då lär du nog ha en riktig läsare typ sådan som verkstäderna har. Citera
Zolid August 1, 2011 Author Report August 1, 2011 Kanske en variant som man installerar på sin laptop? Har haft det till andra bilar och det borde bli både billigare och bättre/snyggare/lättare att förstå. Citera
Zolid August 1, 2011 Author Report August 1, 2011 Tänkte om någon visste var det fanns att köpa och vad produkten heter isf Citera
CMC-49 August 1, 2011 Report August 1, 2011 Vad har verkstäderna för utrustning som kan läsa av och ändra inställningar???????? Citera
Recommended Posts