August 8, 201113 yr comment_107049 Hej,Hur går jag tillväga för att byta olja i bakaxeln? Verkar inte vara alldeles svårt men hittar ingen siphon pump/hävert pump för ändamålet.Tips mottages gladeligen.
August 8, 201113 yr comment_107052 Ända tips jag kan ge, köp inte sån där handpump i mässing tror jag köpte min på Mekonomen rena rama skiten.
August 8, 201113 yr comment_107058 Råka även jag köpa den i mässing....Oduglig för olja!!!Däremot duger Biltemas oljesug.Så billig att den bara behöver funka 1 oljebyte.Med denna blir det enkelt att trycka in ny olja ocksåhttp://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Olja-och-Fett/Oljesug/
August 13, 201113 yr comment_107198 Annars plockar man bara ner hela locket så får du ut precis allt... Lossa litegrann bara så slipper du bada i den, luktar inget vidare.Sen kan det vara bra med en sån där flaska att trycka in ny olja med!Lycka till.