Henke cmc 2171 August 18, 2011 Report Share August 18, 2011 Hej! Min polare ska spela in en musikvideo med sitt band helgen 3-4 september. Inspelningen ska äga rum i ett grustag på drottningholm. Alla som är intresserade att vara med på en hörna kan väl skriva en rad i den här tråden så ska jag greja mer info under tiden. Ingen ersättning men en bra chans att visa upp pärlan! Bandet:http://www.myspace.com/158300049 (Hård musik men snälla pojkar)Mvh Henke o bandet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET August 19, 2011 Report Share August 19, 2011 bra skit det där!! hälsa grabbarna att dom tar röven ner till malmö Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
macattac August 19, 2011 Report Share August 19, 2011 Jag skulle nog kunna böööörna lite..med reservation för att jag kan befinna mig på BB Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
easy June 16, 2012 Report Share June 16, 2012 bild finns i galleriet.easy.sugen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snake June 17, 2012 Report Share June 17, 2012 Intresserad ? Jaaa Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke cmc 2171 June 25, 2012 Author Report Share June 25, 2012 Sorry Snake, videon är klar sen länge: Blev inget grustag, lite mysbilder i stan bara. Undertecknad fick ligga i bakluckan! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUSET June 26, 2012 Report Share June 26, 2012 kompetenta polare det där får lite trash ala 80tals känslavery nice Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts