Tompa May 20, 2004 Report May 20, 2004 Hej..Någon som vet var man köper originaldelar till mustangen.Lokale Fordhandlaren vet inte vad en Mustang är för någonting.Tacksam för svar.MVH Tompa Citera
Stefan_A May 20, 2004 Report May 20, 2004 Prova med den 3 mil norrut... Var i kontakt med Rask & Björck i Ängelholm innan jag köpte min angående slitdelar o dyl. De skall ha en katalog där iallafall, dock kan det ta en stund att få hem grejerna. Prata med Fritzon, det var han jag pratade med. Citera
Tompa May 21, 2004 Author Report May 21, 2004 Okey.Tack för det, tänkte om det fanns någon amerikansk hemsida som säljer reservdelar, det finns ju massor som säljer optiongrejor.Det finns ju Jannes bildelar i Hasslarp, har beställt grejor hos honom, men det verkar som om han har gått bet på det jag skulle ha.MVH Tommy Citera
Stefan_A May 21, 2004 Report May 21, 2004 Hör med "The Ford Source" http://www.thefordsource.com/store. De kan skicka grejer hit med UPS. Eftersom de även är Ford återförsäljare bör de kunna skaffa fram reservdelar också. Jag hörde efter vad ett cab-skydd skulle kosta och fick pris inkl. frakt till Sverige. Citera
Filip_82 May 21, 2004 Report May 21, 2004 Ja nu kanske Borlänge är en bra bit från dig men vi har en kille här som tar hem delar från USA. Till bilar som våra, det vill säga mussar Citera
Recommended Posts