Mikael Vestberg November 4, 2011 Report November 4, 2011 alla bilder finns o se här http://www.ford-mustang.se/67%20cab/renoveringcab.html kommer lägga ut några här men alla bilder ska finnas på sidan innan Citera
pools November 4, 2011 Report November 4, 2011 Vem fan behöver en ny kaross när man kan göra allt själv? Detta kallar jag RENOVERING!Fan va kul att se! Lycka till i fortsättningen, Mikael! Sånt här gillar vi på forumet! Det skabli spännande att följa ditt projekt!Mvh.P-O Citera
Mikael Vestberg November 5, 2011 Author Report November 5, 2011 japp det är massa jobb men kul o skapa o lösa problemen vart efter deom uppkommer samt all hjälp man får här Citera
Per Berglund November 6, 2011 Report November 6, 2011 japp det är massa jobb men kul o skapa o lösa problemen vart efter deom uppkommer samt all hjälp man får härHärligt att se rejäla tag med vinkelslipen och plåt!!!! Vanlig "rost sjuka" på de flesta mussar men detta är utöver det vanligaLite annat än de "lapptäcks" varianten som man oftare ser Citera
Mikael Vestberg November 7, 2011 Author Report November 7, 2011 varför spara halvmjuk plåt när det finns ny o setts dit sen blir det snyggare o byta större enheteralla sa att den är fördålig o börja laga men det är det här som är kul o få skapa nåt sen kan man va stolt när den är klar Citera
Mikael Vestberg November 7, 2011 Author Report November 7, 2011 så nu har jag fixat golvet lite kvar under men det kommer senare så kapat bort det som är kass vid bakaxeln blev inte mycket kvar Citera
Mikael Vestberg November 11, 2011 Author Report November 11, 2011 så där nu är det blästrat bara o grunda o börja passa in plåten Citera
Mikael Vestberg November 13, 2011 Author Report November 13, 2011 så lite mer blev hjort i helgen Citera
mhdin November 13, 2011 Report November 13, 2011 Fortsätter du i det tempot är den klar till Jul, ser bra ut. Citera
Mikael Vestberg February 25, 2012 Author Report February 25, 2012 så nu är det mildgrader då kan man slå på värmen o börja göra lite nytta Citera
mnilsson February 26, 2012 Report February 26, 2012 Fyttirackarn vad din var rostig, jag som tyckte att det var synd om mig...//Mats Citera
Mikael Vestberg February 27, 2012 Author Report February 27, 2012 jo byter så stora bitar som möjligt Citera
Mikael Vestberg March 13, 2012 Author Report March 13, 2012 hmm årets miss glömde sätta in minnes kortet i kameran en massa jobb som inte fastnade men men här är det färdigt i alla fallså nu är det bara att vänta på ett par saker från vp-autopart Citera
Mikael Vestberg March 21, 2012 Author Report March 21, 2012 så nu har giggen blivit borttagen o karrosvändaren monterad Citera
Mikael Vestberg July 2, 2012 Author Report July 2, 2012 så missa minneskort i gen skit o att man inte lär sig jaja bara bita i det sura äpplet o gilla läget men här är senaste uppdateringen Citera
Mikael Vestberg July 4, 2012 Author Report July 4, 2012 en fråga är motorhuv o bakluckan målat svart invändigt Citera
turbo57 July 4, 2012 Report July 4, 2012 (redigerad) Jag kan fortfaranda inte säja annat än att ditt fina jobb är grymt inspirerande för mig, tjusigt, tack än en gång för dina tips, tyvärr blir en del av mina detaljer lite lapptäcke men det kommer lite större bitar senare.Har du kört Washprimer först både in och utvändigt? Ändrade %s av %s (%s) kompletterande Citera
Mikael Vestberg July 4, 2012 Author Report July 4, 2012 anv en 2k grund först kommer inte i håg namnet men får återkomma om det om du vill ha det men jag rekomenderar att bytta så stora delar som möjligt om du förstår mig rättJag kan fortfaranda inte säja annat än att ditt fina jobb är grymt inspirerande för mig, tjusigt, tack än en gång för dina tips, tyvärr blir en del av mina detaljer lite lapptäcke men det kommer lite större bitar senare.Har du kört Washprimer först både in och utvändigt? Citera
turbo57 July 4, 2012 Report July 4, 2012 Har köpt en tvåkomp Washprimer (5 liter) från Tinter i Göteborg men det är ju inte aktuellt att använda än, du har helt rätt i att det är bättre att byta så stora bitar som möjligt, men vissa delar är väldigt bra, så jag tar det jobbet som innebär mycket mer jobb än att byta hela enheter för att komma lite framåt i alla fall, om det blir bra har man ju känslan att den här biten har jag tillverkat själv Citera
Mikael Vestberg July 8, 2012 Author Report July 8, 2012 så nu är bakaxeln blästrad o grundad bara att vänta in nys lager samt matrial för o göra en botten plugg Citera
Mikael Vestberg January 6, 2013 Author Report January 6, 2013 hmm har varit dålig på att uppdatera här ska försöka lägga upp lite bilder nu under tiden det fortgår Citera
Recommended Posts