Jump to content

67 cab under totalrenovering


Mikael Vestberg

Recommended Posts

Vem fan behöver en ny kaross när man kan göra allt själv? Detta kallar jag RENOVERING!

Fan va kul att se! Lycka till i fortsättningen, Mikael! Sånt här gillar vi på forumet! Det ska

bli spännande att följa ditt projekt!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

japp det är massa jobb men kul o skapa o lösa problemen vart efter deom uppkommer samt all hjälp man får här

Härligt att se rejäla tag med vinkelslipen och plåt!!!! :wave:

Vanlig "rost sjuka" på de flesta mussar men detta är utöver det vanliga

Lite annat än de "lapptäcks" varianten som man oftare ser

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
(redigerad)

Jag kan fortfaranda inte säja annat än att ditt fina jobb är grymt inspirerande för mig, tjusigt, tack än en gång för dina tips, tyvärr blir en del av mina detaljer lite lapptäcke men det kommer lite större bitar senare.

Har du kört Washprimer först både in och utvändigt?

Ändrade %s av %s (%s)
kompletterande
Link to comment
Share on other sites

anv en 2k grund först kommer inte i håg namnet men får återkomma om det om du vill ha det

men jag rekomenderar att bytta så stora delar som möjligt om du förstår mig rätt

Jag kan fortfaranda inte säja annat än att ditt fina jobb är grymt inspirerande för mig, tjusigt, tack än en gång för dina tips, tyvärr blir en del av mina detaljer lite lapptäcke men det kommer lite större bitar senare.

Har du kört Washprimer först både in och utvändigt?

Link to comment
Share on other sites

Har köpt en tvåkomp Washprimer (5 liter) från Tinter i Göteborg men det är ju inte aktuellt att använda än, du har helt rätt i att det är bättre att byta så stora bitar som möjligt, men vissa delar är väldigt bra, så jag tar det jobbet som innebär mycket mer jobb än att byta hela enheter för att komma lite framåt i alla fall, om det blir bra har man ju känslan att den här biten har jag tillverkat själv

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Logga in för att kommentera

You will be able to leave a comment after signing in



Logga In Nu
×
×
  • Create New...