Daniel Linde November 21, 2011 Report November 21, 2011 (redigerad) Vad tycker forumet om det som hittils är känt?Rätt nice va?Och jag tycker faktiskt röven ser rätt bra ut, trotts tidigare uttalanden! Men Shelbyns mäktiga rova på: 620hk, över 800Nm och en toppfart på över 320km/h, slår ändå allt!!! Ändrade %s av %s (%s) Citera
Per Berglund November 21, 2011 Report November 21, 2011 Det var en grovhuggen omröstning.Är det någon skillnad på "Outstanding" och "Fräsh"? och sen direkt ner till bottenbetyg "Usch" Ska man rösta är det väll bättre med lite logisk spridning. Citera
navion November 21, 2011 Report November 21, 2011 Tydligt att Mustang låter seg inspireras av Shelby när det gjelder fronten Nu är alla konkurenter parkerad på sidlinjen och Shelby med sina 650hk och 800nm har ennu en gång befestat Mustang och Shelby sitt rykte som US muscle car #1 ! Kanske man skal gå i plånboken för att se om det skulle vara en mulighet..... ) Nej jag är nöjd med den jag har. Grattis till Ford! Citera
Per Berglund November 21, 2011 Report November 21, 2011 Kanske man skal gå i plånboken för att se om det skulle vara en mulighet..... ) Nej jag är nöjd med den jag har. Grattis till Ford!Man blir aldrig nöjd det vet du väll? Erkänn nu! DU VILL HA DEN NU!!! Citera
Gtttggg November 21, 2011 Report November 21, 2011 Mustang 2013 kommer bli en succé i försäljningssiffrorna. Jag undrar hur många av GT500 och Boss302 kommer finnas på de svenska vägarna. Citera
ThomasFB November 21, 2011 Report November 21, 2011 Sorry boys, men med det utseendet är det nej tack för min del. Nosen liknar mer Dodge Ram för varje år.Priset borträknat, skulle jag välja en Aston Martin Virage '2012 eller en BMW 650 '2012.Antagligen kommer Mustang '2013 att sälja bra i USA. Citera
Stefan Johansson November 21, 2011 Report November 21, 2011 Gud vad gött det såg ut i videon på bana... drool Blir svårt för våra "gamla" gjutjärnsreliker att hänga på där i kurvorna, hehe. Citera
Lars Oscarsson cmc383 November 21, 2011 Report November 21, 2011 Hej.Musse 2013 inte tycka bra, att Ford fått låna Shelby igen är inte konstigt, några fler behöver läsa Mustang historia.Shelby överlämnade sitt uppdrag 1968 till FORD att bygga vidare på,så detta är en del av forstsättning på Mustang historia i retrotappning 2013;)Som sagt inte kul längre, det kan inte bara vara HK och toppfart som räknas, då kan vi lika gärna åka Bugatti Veyron, den går fort och ärful. Citera
lope November 21, 2011 Report November 21, 2011 Boss 302 Snygg färg !Och visst väcker den ett "vill ha" begär ...........men............jag kan inte riktigt förlika mig med aktern ännu !snett framifrån, som på bilden ovan, är den bara så brutal & snygg.Så snälla Harry Boy, Keno,Triss, Lotto, Postkodslotteriet eller Jultomten tänk på mig snart ..så lovar jag vara snäll.........!!!! Citera
nafets November 21, 2011 Report November 21, 2011 Bossen är riktigt frän. Dock, ett stort minus på "snöskyffeln" i fronten. Citera
Klingan75 November 26, 2011 Report November 26, 2011 Helt ok men det finns utrymme för förbättringar som i alla konstruktioner. Denna varianten tycker jag är lite vassare:http://www.acproducts.us/Mustang race bodies.htmJag tänker rörram, motorn bakom framaxeln, dubbla a-armar, delad bakaxel osv... Citera
johnny-57 CMC1544 November 27, 2011 Report November 27, 2011 Börjar likna 1990-talets mustanger. Citera
Recommended Posts