Janne H March 8, 2012 Report March 8, 2012 Hämtade bilen igår efter rostskydds behandling och Lackkonservering.Det så väldigt snyggt ut undertill och nu har jag 18 års garanti på rostskyddet, vilket kan glädja det som övertar bilen efter mig. Citera
mhdin March 8, 2012 Report March 8, 2012 Det är helt klart värt pengarna. Lackkonserverar alltid mina bilar kanon även på bruksbilen över vintern. Citera
lasse.carina April 27, 2012 Report April 27, 2012 Hämtade bilen igår efter rostskydds behandling och Lackkonservering.Det så väldigt snyggt ut undertill och nu har jag 18 års garanti på rostskyddet, vilket kan glädja det som övertar bilen efter mig.Vad kostade kalaset ? Rostskydd/lackkonservering? Citera
Janne H April 27, 2012 Report April 27, 2012 Vad kostade kalaset ? Rostskydd/lackkonservering?Jag gjorde på Diamonbrite Ängelholm och de hade ett erbjudande på rostskyddet.totalt 1000 KrJanne H Citera
Janne H April 27, 2012 Report April 27, 2012 Jag gjorde på Diamonbrite Ängelholm och de hade ett erbjudande på rostskyddet.totalt 1000 KrJanne HJag menade 10000 KrJanne H Citera
SAN March 29, 2013 Report March 29, 2013 Nja 10 000 låter mycket. På din rekommendation var jag där förra sommaren och det var betydligt billigare. Kombinerar du dessutom underredsskyddet med en Diamondbright behandling (lack konserv.) så är dom förhandlingsbara. Citera
Recommended Posts